Adina Buzatu a creat conceptul Trends by Adina Buzatu cu un scop foarte clar: acela de a indruma spre stil si rafinament. Dupa ani de munca, este mandra ca Trends by Adina Buzatu este un reper al elegantei masculine.
In opinia sa, tinutele Trends by Adina Buzatu sunt un mix eclectic intre clasic si avangarda, intre casual si elegant.

Unde gasiti magazinele Trends by Adina Buzatu in Bucuresti:
DOWNTOWN BOUTIQUE: Calea Victoriei nr. 83-85, tel +40 0720 660 661 BANEASA BOUTIQUE: Baneasa Shopping City, parter, tel +40 0720 660 662, COTROCENI BOUTIQUE: AFI Palace Cotroceni, parter, tel +40 0720 660 663 [email protected]
In exclusivitate pentru www.estiri.ro, Adina Buzatu ne-a raspuns la cateva intrebari.


- Specialitatea ta sunt tinutele masculine. Pe ce criterii alegi tinutele barbatilor?
- Intr-adevar, doar de barbati ma ocup, ivatandu-i sa-si puna in evidenta atu-urile, nu numai din punct de vedere al aspectului fizic, ci si al personalitatii. Sunt mai multe criterii de luat in seama. In general, acestea sunt considerate a fi de ordin fizic, dar nu este deloc asa. Nu poti imbraca un om daca nu il cunosti macar putin, daca nu ii intelegi personalitatea, modul de a fi! Daca ne referim la o persoana dinamica (ce adora, spre exemplu, dansul) si care urmeaza sa se casatoreasca, aceasta are nevoie de o tinuta care sa exprime relaxarea., vivacitatea. Unui barbat care, in viata de zi cu zi, adopta un stil casual, i se va recomanda o altfel de vestimentatie decat unuia care se imbraca office. Este necesar, deci, sa tinem cont de toate aceste aspecte.

- Au apelat la sfaturile tale barbati din diferite domenii: politic, monden, business. Care sunt cei care au tinut intotdeauna cont de sfaturile tale?
- Sunt atatia care au apelat la sfaturile mele, incat, pe moment, nici nu mai imi vin in minte numele lor! De la actori precum Mircea Albulescu sau Radu Valcan la cantareti precum Marius Moga, Maxx (DJ. Project), What ‘s Up, Alex Velea, dar si personalitati din diverse domenii de activitate: politica, fotbal, business. Mai precis, colaborez cu majoritatea personalitatilor din spatiul public autohton. De multe ori, mi se intampla sa nu cunosc exact functia si activitatea pe care o intreprinde o persoana si raman placut surprinsa sa o revad la diverse evenimente oficiale, purtand o tinuta din magazinul meu. Pentru mine, nu conteaza notorietatea sau avutia celor care doresc sa apeleze la sfaturile mele, ci ma concentrez strict pe ceea ce vreau sa pun in valoare.
De multe ori ma lovesc de prejudecata celor care cred ca trebuie sa fii neaparat bogat ca sa fii bine imbracat. Nimic mai neadevarat. Daca vrei sa te imbraci cu haine de calitate, trebuie doar astepti un moment bun ca sa le cumperi. Vei constata ca, daca iti construiesti cu inteligenta garderoba, vei cheltui mult mai putin decat daca iti vei achizitiona in mod haotic produse multe si ieftine. Nu trebuie sa investim in cantitate, ci in calitate!

- Cat de importanta este vestimentatia atat pentru barbati, cat si pentru femei?
- Traim in secolul vitezei si, din pacate, nu mai avem timp sa cunoastem in profunzime o persoana. De aceea, este imperios necesar ca hainele sa fie in concordanta cu cel sau cea care le poarta, pentru a transmite mesajul corect. Sa luam cazul unei femei care, intr-un mod nefericit, a ales o tinuta vulgara. Cei din jur trag imediat concluzii cu privire la valorile morale ale acesteia.

- Cate branduri sunt prezente in magazinele Trends by Adina Buzatu?
- In magazinele Trends by Adina Buzatu sunt prezente 52 de branduri, toate in exclusivitate pentru Romania. Sunt branduri din Italia (Messagerie, Borsalino, Daniele Fiesoli, Raparo, Ortigni, Bagutta, Aglini etc), Franta (Pau l& Joe, Lords & Fools, Bensimone etc), Marea Britanie (Albert Thurston, Babette, Wasserman etc), Suedia (Eton), Spania (Magnanni), Danemarca (Sand), dar si din Japonia (Yukio Mishiba) etc.

- Te consideri o perfectionista?
- Sunt perfectionista si studiez detaliul pana la micron. In primul rand, sunt exigenta cu mine! Am un ritm de viata alert si imi incep ziua la ora 6.00 dimineata cu doua ore de sport.
Merg la sala, fac aerobic, pump, cycling, sauna si piscina, toate la Body Art Welness Club. Aceasta sala este deschisa 24 de ore din 24, ceea ce pe mine ma avantajeaza intrucat sunt o persoana extreme de activa.

- De ce Trends by Adina Buzatu este un reper al elegantei masculine?
- Trends by Adina Buzatu este un reper al elegantei masculine datorita faptului ca am reusit sa adun laolalta unele dintre cele mai importante branduri din lume, care s-au remarcat pe piata numai prin calitate. Nu promovez etichete, ci haine bine croite, fie ca vorbim de tinute casual, office sau black tie.

- Cum iti petreci timpul impreuna cu fiica ta, Sara?
- Fiica mea, Sara, are acum 17 ani, este o eleva silitoare, isi doreste sa studieze in afara si munceste sa obtina o bursa. Desi calatorim impreuna pentru afaceri, gasim si ragaz de a petrece impreuna momente de relaxare. Suntem cele mai bune prietene si ne confesam una alteia. Uneori, ne place sa ne distram jucand monopoly, remy, carti, alteori preferam sa mergem la ski sau sa ne intalnim cu prietenii comuni.

- Sunt curajosi romanii cand vine vorba despre vestimentatie?
- Uneori prea curajosi, as spune, avand tendinta de a exagera. Din dorinta de a arata "speciali", ingramadesc foarte multe piese-vedeta intr-o singura tinuta, iar rezultatul seamana mai mult cu un pom de Craciun.

- Se observa vreo imbunatatire, din punct de vedere estetic si vestimentar, in ceea ce priveste barbatii din Romania?
- Cred ca da, barbatii romani au devenit macar preocupati de vestimentatie. Unii dintre ei fac chiar mai mult decat ar trebui, spre exemplu, cei care "se ingrijesc" de sprancenele lor mai abitir decat femeile... Nu e nimic rau in a pensa surplusul dintr-o mono spranceana, insa arcuirea nefireasca duce catre un aspect efeminat si o figura vesnic mirata. Dar, in general, remarc o imbunatatire in ceea ce priveste vestimentatia masculina.

- Stiu ca esti pasionata si de design interior. Cum ti-ai decorat casa in care locuiesti impreuna cu fiica ta, Sara?
- Inainte era decorata in stil clasic, insa acum are un aer modern, multumita arhitectului si, totodata, bunului meu prieten Mircea Schlotter. Ce-i drept, sunt pasionata de design interior, dar nu fac niciun pas fara acordul specialistului fiindca nu stapanesc fenomenul in profunzime.

- In momentul de fata exista vreun barbat din Romania care sa fie imaginea Trends by Adina Buzatu?
- De multa vreme caut un barbat puternic si de succes si iata ca l-am gasit in persoana celebrului dirijor Tiberiu Soare. Acesta reuseste sa inglobeze intreaga chintesenta a brandului TRENDS by Adina Buzatu, este cool, sarmant si constient de propriile atu-uri. Mai presus de toate, este un barbat cu o modestie dezarmanta.
Toate aceste trasaturi ale fiinitei sale le-am putut surprinde in sedinta foto, pe care am facut-o recent impreuna cu celebrul fotograf Marius Baragan. De asemenea, din echipa au facut parte si Mihaela Vasile - machiaj, dar si Cristi Pascu - hair-stilist.
Sedinta foto a avut loc la Galeria de arta Eastwords Prospectus, din Strada Plantelor nr. 50, unde erau expuse sculpturile artistului Radu Cioca.