Casual, sport, elegant, pentru 20 si 50 de ani sunt doar cateva dintre atributele tinutelor pe care brandul italian Antony Morato le pune la dispozitia publicului roman, odata cu inaugurarea primului magazin din Romania, pe Calea Victoriei 122 A, din Capitala.
"Romania va fi locul in care Antony Morato va elibera suflul colectiilor sale si, care, cu siguranta, va deveni o piata interesanta si cu potential. Am observat aici o mare energie si o imensa dorinta pentru lucruri noi. Cat despre cele mai importante avantaje pe care Antony Morato le va aduce pietei romanesti si barbatului de aici, pot spune: tinute complete cu un mesaj fashion foarte puternic, mereu accesibile ca pret", spune Raffaele Caldarelli, unul dintre fondatorii companiei, care isi propune, in cativa ani, sa mai deschida doua magazine in Capitala si altele in orasele principale, printre care si Timisoara.
La evenimentul de lansare oficiala a colectiei toamna-iarna 2013-2014 au participat Antonio Ricciardi, Fausta Cinque, Sauro Mariani, Raffaele Caldarelli, dar si vedete locale, printre care Aylin, care a cantat cu bandul sau, Liviu Varciu si Vladimir Draghia.
Romania se alatura, astfel, celor peste 50 de tari in care brandul Antony Morato este prezent. Antony Morato este un brand 100% italienesc, pe care fratii Lello, Giovanni si Tania Caldarelli l-au fondat in 2007. La doar cinci ani de la lansare, compania s-a extins la nivel international, cu o productie anuala de 4 milioane de unitati vestimentare, distribuite in aproximativ 3.000 de puncte de vanzare din intreaga lume.
In prezent, Antony Morato se vinde in 30 de magazine mono-brand, in puncte strategice din Europa, Asia, America de Sud, si in magazine multi-brand, in peste 50 de tari.