Un tanar afacerist din Buzau, Valentin Burada, a decis sa-si incerce norocul intr-un domeniu generos, dar extrem de sensibil: frumusetea feminina. Acum doi ani a avut o idee care astazi a devenit principala lui preocupare: sa deschida un centru medical de sanatate si frumusete, un loc in care femeile sa vina timide si sa plece fericite si increzatoare in ele.
A studiat piata, a studiat femeile, a inteles, asa cum spunea Stendhal, ca frumusetea este de fapt promisiunea fericirii si a deschis la inceput un cabinet de estetica faciala, chiar in centrul Bucurestiului, pe Magheru.
Din povestirile celor cu care intra in contact, Valentin a aflat ca femeile isi doresc sa fie frumoase, dar nu cu orice pret: durerea nu era pe listele de acceptabilitate la toate clientele. Tehnicile pe care clinica le-a folosit inca de la inceput se bazeaza pe arta preciziei elvetiene in proceduri estetice minim invazive, asa ca centrul a dobandit si un nume reprezentativ: Swiss EstetiX.
Este un brand pe care l-am gandit inca de la inceput in cele mai mici detalii, dar, ulterior, stand de vorba cu fiecare clienta care ne trecea pragul, mi-am dat seama ca nu vazusem decat varful icebergului. Asa ca nu am avut altceva de facut decat sa fiu deschis la comunicarea cu femeile care ne alegeau si ne recomandau ulterior. Daca la inceput am pornit ca experti in redefinirea zambetelor, reusind sa ne pozitionam ca numarul 1 in procedura de augumentare a buzelor, treptat am extins aria serviciilor, raspunzand chiar cerintelor exprimate de clientele noastre. Sunt femei care vin pentru acel zambet hollywoodian promis, obtinut prin tehnica cu fir Angelina Jolie, dar ulterior constata ca doresc sa isi modifice si pometii. Sau sa isi netezesca ridurile, sa-si depigmenteze cearcanele sau sa isi faca liftinguri cu fire de suspensie, ne-a povestit Valentin Burada, fondatorul Swiss EstetiX.
In prezent, pe langa sediul central din Bucuresti, de pe Magheru, Swiss EstetiX si-a deschis portile si in doua orase mari: Galati si Braila.
Nu exista granita de extindere pentru acest business: femeile isi doresc sa fie frumoase, indiferent de distanta pe care sunt nevoite sa o parcurga pentru a obtine acel plus de confort si incredere in ele. In sediul central de pe Magheru veneau cliente care parcurgeau si sute de km pentru a face diverse proceduri medicale la noi. De aceea, urmatoarea perioada o voi dedica extinderii retelei Swiss EstetiX in tara, acolo unde cererile sunt foarte mari. Ne-am dublat si reteaua de medici care se specializeaza in continuu, pentru a fi la curent cu produsele cele mai bune si cu tehnicile cele mai noi din estetica faciala. Recent, am introdus lipoliza injectabila si tratamentul transpiratiei excesive.
Se intampla sa vina in clinica si tinere care au avut experiente mai putin placute, trecand prin interventii care nu au avut rezultatele dorite. Pentru ele, Valentin s-a consultat cu medicii sai si a adus in clinica hialuronidaza, reusind sa topeasca acidul hialuronic introdus inestetic si sa corecteze astfel de cazuri printr-o serie de interventii repetitive.
Frumusetea, ca orice domeniu, are nevoie de intretinere, iar miile de cliente care le-au trecut pragul se intorc periodic. Rata de revenire a clientelor in cazul procedurilor ce necesita intretinere este de 100%, iar acest lucru ne onoreaza. Incercam, pe cat posibil, sa le si consiliem - daca ceea ce doresc sa isi faca sunt si proceduri necesare sau cum ar putea sa isi imbunatateasca aspectul, oferindu-le astfel garantia perfectiunii. Asa cum este si sloganul nostru, Frumusetea are o adresa: Swiss EstetiX, a incheiat Valentin Burada, un nume care cu siguranta va deveni reper in antreprenoriatul in estetica.