REWE Romania a lansat conceptul de Romania prin care comunica evolutia pozitionarii brandului Penny Market.
Totodata, compania a lansat Penny FM, postul de radio care va intampina cu ospitalitate clientii si angajatii in toate magazinele Penny Market.
In contextul standardizarii si globalizarii extinse, noi facem alegerea de a ne concentra pe specificul local. Oriunde si oricand am mai facut asta, am putut sa vedem atat satisfactia consumatorului, cat si, ca efect imediat, evolutia pozitiva a indicatorilor de performanța a companiei, a declarat Dennis Biernatzki, General Manager, REWE Romania.
In ultimii ani, Penny Market a fost permanent dedicat asigurarii unui sortiment, unei ambiante si a unor servicii care sa raspunda nevoilor si preferintelor romanilor. Incepand cu de Romania, comunicarea de brand va deveni mai explicita si plina de emoție.
Noul concept de comunicare, de Romania, transmite mesajul ca Penny Market intelege preferintele, obiceiurile, dar si sufletul romanilor. Ei organizeaza mese imbelsugate, cu de toat, tin si Valentine's Day desi tot Dragobetele le e mai drag, rad mai cu pofta si se imbratiseaza mai indelung.
Acest nou concept va fi exprimat pentru clientii retelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masa de Romania, Sarbatoare de Romania, Oferte de Romania, Umor de Romania, Ospitalitate de Romania si Weekend de Romania.
Penny Market este un brand recunoscut deja pentru eficienta si productivitate, atribute asociate firesc cu expertiza grupului german din care face parte. Prin de Romania ne dorim sa transmitem romanilor toata grija, respectul si caldura pe care le-am pus in a le oferi produse si servicii pe sufletul lor, a declarat Cristina Florescu, Director Marketing, REWE Romania.
Odata cu lansarea noului concept, postul de radio Penny FM va incepe sa emita in magazinele din toata tara. Muzica, stiri, informatii si buna dispozitie, toate oferite de catre o echipa, pe cat de tanara si entuziasta, pe atat de profesionista.
Realizatorii Penny FM promit programe speciale menite sa asigure o atmosfera calda si inspiratie pentru clienti. In plus, ii vor face pe angajati sa se simta mai aproape de colegii din toata tara prin intermediul programului radio dedicat lor in fiecare dimineara.

Despre Penny Market

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE si unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. In prezent, grupul REWE Romania detine 200 de magazine Penny Market la nivel national. In plus, 6 dintre magazinele XXL Mega Discount, detinute de REWE Romania, vor fi transformate in Penny Market in cursul anului 2017.