Cristina Batlan are 37 de ani si este Directorul de Creatie si unul dintre actionarii producatorului local de pantofi, genti si accesorii Musette.
La varsta de 18 ani a decis sa isi deschida propria companie, in ciuda faptului ca nu mai lucrase pana atunci. Desi era studenta la Facultatea de Drept, ea renunta la studiile universitare pentru a-si concentra atentia asupra companiei care astazi este prezenta in unele dintre cele mai importante capitale ale modei si care a avut anul trecut venituri de 5,6 milioane de euro.
A inceput business-ul cu tesaturi, pe care l-a dezvoltat sub brandul Musette. In prezent, Musette detine doua fabrici, unde produce circa 40.000 de perechi de pantofi si 25.000 de genti per colectie.
Produsele Musette sunt realizate in Romania si sunt vandute atat pe piata locala, cat si in strainatate.
"Musette este brand-ul femeilor puternice si independente. Incercam cu fiecare colectie sa ne reinventam alaturi de femeia contemporana, sa identificam dorintele si nevoile ei", spune Cristina Batlan, Director de Creatie al Musette.
In 1992, cand au infiintat compania MUSETTE, Cristina si Roberto Batlan au impartasit o viziune comuna: aceea de a crea un brand valoros si respectat. Inceputul nu a fost usor, piata de afaceri din Romania acelor ani fiind dominata indeosebi de comert si intermediere, iar crearea de valoare adaugata reprezenta un demers temerar pe un teritoriu aproape necunoscut. Insa pasiunea pentru artizanat si moda, mostenita de amandoi din familie, intarita de rigurozitate si aspiratia spre excelenta, a directionat aventura lor antreprenoriala spre o companie si un brand din ce in ce mai puternice.
Anii 2000 aduc o accelerare a ritmului de dezvoltare a afacerii si o crestere a notorietatii marcii: pe langa investitiile in cele mai performante tehnologii de productie si si deschiderea de magazine in toate marile orase ale Romaniei, calitatea superioara si designul inovativ al pantofilor si gentilor MUSETTE devin inconfundabile si adevarate expresii ale elegantei, fiind tot mai pretuite si dorite de consumatori. In scurt timp, creatiile MUSETTE ajung sa fie apreciate si recomandate de importanti editori de moda de la cele mai prestigioase titluri internationale.
Elle, Harper’s BAZAAR, Marie Claire sau Cosmopolitan aplauda cu entuziasm noile colectii si colaboreaza permanent cu MUSETTE. Iar imaginile cu celebritati purtand pantofii sau gentile brandului confirma si consolideaza un succes indubitabil si plaseaza MUSETTE pe harta internationala a modei.
Astfel, in 2010 se deschid primele magazine in afara tarii - la New York si Luxemburg, urmate apoi, in decurs de doi ani, de Ungaria, Israel, Mongolia si Liban, cele mai recente inaugurari fiind ale magazinelor din Paris si Viena.
Acum, cu o afacere extinsa, si noua viziune a companiei urmeaza aceeasi tendinta, tintind spre o etapa superioara: aceea a cresterii prezentei si notorietatii brandului la nivel global.
In cifre:
- +20 de magazine: Romania, USA, Bulgaria, Israel, Mongolia, Liban, Franta si Austria
- +400 de angajati
- +10 MM Euro cifra de afaceri
- +20% crestere anuala in ultimii 4 ani