Cora Lujerului, care gazduieste primul drive al retailerului, va lansa si serviciul de livrare la domiciliu in prima jumatate a anului viitor si estimeaza ca acest serviciu va ajunge la 5% din cifra de afaceri a magazinului, compania avand in plan extinderea coradrive si in alte hipermarketuri.
"coradrive este un sistem foarte bine pus la punct, preturile sunt aceleasi ca in magazin, comanda si livrarea se fac foarte simplu. In prelansare, feedback-urile au fost foarte bune, iar dupa coradrive Lujerului Cora Romania pregateste drive-uri si pentru alte magazine", a declarat marti Claudia Mirica, directorul magazinului cora Lujerului Bucuresti, citata de Mediafax. Ea a precizat ca retailerul targeteaza circa 2,6 milioane clienti din Bucuresti, Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanta, Arad, Bacau si Drobeta Turnu Severin, care cumpara din hipermarketurile cora o data pe saptamana, au masina si acceseaza internetul.
Obiectivele anului 2014 pentru primul hipermarket online al Cora sunt cresterea bonului mediu de cumparaturi cu 40%, de la 150 lei in prezent, si o pondere de 5% din cifra de afaceri a magazinului.
Site-ul cuprinde peste 10.000 de produse si este structurat in 8 raioane: produse proaspete, bacanie, bauturi, frumusete si ingrijire, pentru casa, bebe, petshop, tabac si hiper ofertele cora, iar comanda minima este de 50 lei. Serviciul are 7 angajati dedicati si poate procesa 150 de comenzi pe zi.
Cora Romania detine in prezent o retea de 12 hipermarketuri, atat in centre comerciale proprii, cat si in spatii inchiriate, dintre care patru in Bucuresti (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului si Sun Plaza) si opt in provincie, la Ploiesti, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanta si Bacau.
Pentru anul viitor, Cora are in plan alte doua proiecte, un nou hipermarket in Bucuresti, in centrul comercial Victoria City, si centrului comercial din Brasov.
Cora Romania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,6 miliarde lei (359 milioane euro), in crestere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii a doua noi magazine. In schimb, profitul net al retailerului a scazut anul trecut cu 38,5%, la 24,5 milioane lei (5.5 milioane euro).