Calin Gheorghiu, General Manager al agentiei de publicitate Business Media Promotion estimeaza ca, in a doua jumatate a anului 2013, piata de productie publicitara din Romania va inregistra o crestere lenta dar constanta.
Estimarea se bazeaza pe faptul ca cererea pentru productia de materiale tiparite offset si digital, productia de medii optice personalizate, productia de bannere, mash-uri, sisteme expozitionale, amenajare standuri expozitionale este in crestere. Calin Gheorghiu are motive sa fie optimist.
In conditiile in care multe companii mici si mijlocii din sectorul publicitatii si -au inchis activitatea in perioada 2008-2010, Business Media Promotion nu numai ca a rezistat pe piata, dar a inregistrat o crestere constanta, cuprinsa intre 35 si 50 % annual, desi clientii sunt acum mai greu de multumit decat in urma cu zece ani, cand a infiintat compania.
"Fata de perioada 2003-2007, cand nivelul pachetelor de promovare era extrem de ridicat iar partenerul de business dorea ca produsul sau serviciul sau sa fie vazut in cat mai multe medii, promovarea se face acum mult mai bine targetat si cu bugete mai stricte. Partenerul e foarte hotarat, stie mult mai bine ce vrea, negociaza drastic fiecare cent din buget. Pe scurt, doreste un efect maxim cu un cost minim," spune Calin Gheorghiu, General Manager Business Media Promotion
In aceste conditii, Calin Gheorghiu vizeaza atragerea clientilor cu potential de crestere precum si companii din sectorul bancar, aplicand aceeasi strategie care l-a ajutat sa treaca cu bine perioada crizei financiare: seriozitatea fata de partenerii de business, calitatea produselor furnizate, respectarea termenelor agreate, alcatuirea unor costuri estimate oneste, personalizate pentru fiecare client si fiecare tip de lucrare:
"In contextul actual al crizei, pretul este un criteriu definitoriu care te tine sau te scoate din cursa si care cantareste destul de mult in negociere. Un alt factor important este increderea, care se construieste foarte greu si se pierde foarte usor."