O investitie de peste 200.000 Euro, peste 16.000 litri de bere vanduti si 50.000 de participanti reprezinta, pe scurt, prima etapa a Bier Zone Fest care s-a desfasurat timp de unsprezece zile (27 aprilie - 9 mai) in Parcul Tineretului din Bucuresti.
Organizat de Fun Time Production, GD Total Service si SUGAR FREE Dieta, Bier Zone Fest a avut ca scop promovarea calitatii specialitatilor de bere bavareza prin interactiunea directa cu consumatorul, prin practicarea unor preturi competitive si oferirea unei experiente de consum inedite.
"Interesant de subliniat este faptul ca, pentru acest festival, s-a decis achizitionarea echipamentelor dedicate (dozatoare, frigidere, rulote alimentare utilate complet pentru gatit), inclusiv a blonului cu aer cald, ceea ce a dus la o investitie de peste 200.000 de Euro", declara Cristian Furdi, KeyAccount Manager Sugar Free Dieta.
Astfel, amatorii de distractie au petrecut intr-un cort urias, cu o suprafata totala de 1200 metri patrati, cu capacitate de peste 1200 de locuri la mese. Pentru a se asigura ca nimeni nu asteapta sa fie servit, organizatorii au amplasat nici mai mult nici mai putin de 14 puncte de servire bere. S-au bucurat de o vizionare high - definition a transmisiilor celor mai importante meciuri de fotbal din competitiile interne si internationale, pe un ecran LED de 16 metri patrati. Au putut urmari live nu mai putin de sase trupe de top romanesti - Proconsul, Pasarea Colibri, Pacifica & Leo Iorga, Semnal M, Gyuri Pascu & The Blue Workers si Trupa Ordean, dar si Fanfara Karpaten care a incantat publicul zilnic. Si au urcat la 50 de metri in vazduh cu un balon cu aer cald de 4000 mc.
Pregatirea primei editii a Bier Zone Fest a durat aproape sase luni.
"Lucrul la acest festival a inceput inca din luna decembrie a anului trecut, pe mai multe paliere: marketing, logistica, vanzari. Un exemplu ar fi transporturile externe si interne de produse pentru ca noi importam toate produsele din Germania. Am organizat depozite adicente in tara pentru locatiile din vestul si nord-estul tarii. Desfasurarea de resurse umane este impresionanta, acoperind foarte multe domenii de activitate: contabilitate, marketing, vanzari, tehnicieni, artisti," explica Cristian Furdi, KeyAccount Manager Sugar Free Dieta.
Pentru ca romanii apreciaza cele 14 tipuri de specialitati de bere bavareza promovate in cadrul evenimentului, Bier Zone Fest continua cu o caravana care va strabate alte 20 de orase mari ale Romaniei, primele doua fiind Targu - Mures (18 -20 mai ) si Timisoara ( 25-27 mai).
"Ne dorim ca aceasta caravana sa devina un eveniment anual, recunoscut prin calitate", spune Furdi.
Pentru ca organizatorii si-au dorit asocierea cu marci valoroase, partenerii primei editii a Bier Zone Fest au fost Scandia Sibiu si APPA.