Venim la tine acasa si iti spunem totul despre asigurari, oriunde ai fi!
UNIQA Asigurari lanseaza astazi o noua campanie nationala de informare si educare despre asigurari, un concept unic pe piata romaneasca in primul rand prin particularitatea canalului de comunicare - Caravana UNIQA.
Scopul campaniei "Venim la tine acasa!" este cresterea nivelului de infomare cu privire la necesitatea asigurarilor, Romania fiind una din tarile cu cel mai scazut grad de cuprindere in asigurare. Aceasta campanie va aduce informatii utile despre asigurari in casele tuturor romanilor care doresc sa stie cum sa isi protejeze bunurile si familia.
Consultantii UNIQA ofera informatii utile despre asigurari tuturor romanilor indiferent de zona in care locuiesc: la oras, la sat, la campie sau la munte.
Scopul campaniei este cresterea nivelului de informare cu privire la necesitatea asigurarilor. Caravana UNIQA este un canal de comunicatie foarte profesionist si foarte bine dotat, cu: plasma, laptop, conexiune la Internet si cafetiera plus 2 consultanti de asigurari.
Caravana UNIQA este modul inedit prin care UNIQA Asigurari aduce informatii corecte si complete persoanelor care vor sa afle mai mult despre tipurile de asigurare, indiferent de locul in care se afla. Autovehiculele sunt special create pentru acest proiect, dispunand de toate echipamentele necesare unui birou modern.
Fiecare echipa va fi formata din doi consultanti in asigurari, bine pregatiti prin programele de instruire UNIQA, ce vor oferi consultanta si sfaturi utile pentru o protectie eficienta in functie de nevoile de asigurare ale fiecarei persoane.
"Pentru ca stim cat de importante sunt asigurarile, mai ales intr-o perioada atat de dificila ca acum, am dezvoltat acest concept. Cu ajutorul Caravanei UNIQA putem ajunge la toti cei interesati sa afle cum sa isi protejeze mai bine situatia financiara, chiar daca se afla in cele mai indepartate colturi ale tarii. Este un concept nou, unic pe piata locala, care continua Campania de educare inceputa de compania noastra anul trecut prin proiectul 'Casa mea e UNIQA'", a declarat Florin GOLOVATIC, Presedinte- Director General al UNIQA Asigurari.
In prima etapa, in luna decembrie a acestui an, proiectul va fi implementat in patru judete - Ilfov, Cluj, Bacau si Dolj - urmand ca ulterior sa fie extins in toata tara.
UNIQA Asigurari este permanent preocupata de imbunatatirea serviciilor si beneficiilor acordate clientilor sai. Pentru a-i ajuta sa isi protejeze bunurile, din 2009 UNIQA Asigurari pune gratuit la dispozitia clientilor sai beneficiul UNIQA MeteoAlert, o avertizare prin SMS cu privire la fenomenele meteo extreme care urmeaza sa aiba loc, unica pe piata locala de asigurari.
In primele 9 luni ale anului 2011, UNIQA Asigurari a subscris prime in valoare totala de 293,46 mil RON. In continuare cea mai mare pondere in protofoliu o reprezinta segmentul CASCO, cu 54,6 procente, in timp ce asigurarile de locuinta au inregistrat un volum de prime in valoare de 51 mil RON, situandu-se pe locul trei in portofoliul UNIQA.
Volumul de prime subscrise corespunde unui numar de 440.660 de contracte incheiate.

Despre UNIQA
UNIQA Group Austria este unul din cele mai mari grupuri de asigurare din Europa Centrala, care imbina in mod constient individualitatea sa austriaca cu statura sa europeana. UNIQA Group s-a pozitionat rapid pe piata locala, dar si pe cea central si est europeana. In ultimii ani, lista tarilor in care activeaza a fost extinsa, incluzand in prezent, impreuna cu Austria, un numar de 21 de tari unde opereaza 40 de companii de asigurare UNIQA: Romania, Bulgaria, Bosnia si Herzegovina, Serbia, Ucraina, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croatia, Polonia, Italia, Elvetia, Germania, Liechtenstein, Slovenia, Rusia precum si Albania, Macedonia, Kosovo si Muntenegru. In primele 9 luni ale anului 2011, UNIQA Group a inregistrat prime brute subscrise in valoare de 4.559 mil euro, in scadere cu 2,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Din volumul total, 20 de procente sunt aferente activitatii din Europa de Est.
Avand aproximativ 20.000 angajati si agenti, 7,5 milioane clienti si 16,5 milioane polite in 21 de piete regionale, UNIQA se numara printre cele mai dinamice grupuri din Europa Centrala si de Est.
Marca UNIQA a fost desemnata, 10 ani la rand, "The most trusted brand" de catre Readers Digest atat in Austria, cat si in majoritatea tarilor europene.
In Romania, UNIQA a achizitionat in 2008 integral UNITA, compania schimbandu-si ulterior numele in UNIQA Asigurari. UNITA, infiintata in anul 1990 in Timisoara, a fost prima companie privata de asigurari din Romania. In prezent, capitalul social al companiei UNIQA Asigurari este de 260,27 milioane RON.
UNIQA Asigurari a investit in servicii speciale pentru clientii sai si a urmarit optimizarea procesului de constatare si evaluare a daunelor. In plus, compania s-a implicat si in implementarea unui alt beneficiu pentru asiguratii sai: UNIQA MeteoAlert. UNIQA MeteoAlert, un avantaj unic pe piata de asigurari din Romania, este oferit gratuit si in exclusivitate clientilor UNIQA Asigurari.
In anul 2010, UNIQA Group patrunde si pe piata de asigurari de viata din Romania prin compania UNIQA Asigurari de Viata.