Concursul "Cum am grija de casa mea?" a fost lansat ca parte integranta a campaniei "Casa mea e UNIQA", avand ca scop principal informarea copiilor cu varste cuprinse intre 8 si 12 ani despre riscurile la care este expusa propria lor casa in caz de incendiu, explozie, furtuna, trasnet, grindina, cutremur, inundatie sau furt.
Startul s-a dat in luna iunie 2010 in capitala si in 3 judete din tara (Brasov, Constanta, Cluj) si a continuat in septembrie 2010 in Bucuresti si in inca alte 10 judete (Maramures, Satu Mare, Sălaj, Mures, Alba, Buzau, Braila, Vrancea, Arges si Prahova).
In 4 luni de concurs, copiii au trimis la UNIQA Asigura;ri aproape 600 de lucrari (desene, picturi, machete, colaje) ce sunt dovada creativitatii, ingeniozitatii si al simtului practic al scolarilor din cele peste 30 de scoli participante, dar si din alte scoli din tara.

Marii castigatori
Pe 4 octombrie 2010 s-a incheiat jurizarea, criteriile fiind: adecvarea la tema concursului, dificultatea realizarii, ingeniozitatea / ideea lucrarii si impactul emotional.
Astfel, marii castigători ai consolelor Wii de la Nintendo sunt:
Regiunea Sud: Nedelcu Andreea - Scoala Nr. 29 Mihai Viteazul, Constanta
Regiunea Est: Mocanu Alin - Scoala Ion Bancila, Braila
Regiunea Vest: Lorman Brigitte - Scoala Generala nr. 4, Lugoj
Regiunea Bucuresti: Neculae Bianca - Scoala nr. 80, Bucuresti
De asemenea, in fiecare judet s-au acordat premii si pentru cele mai bune trei lucrari.
Puteti gasi toti castigatorii, dar si fotografii cu lucrarile pe site-ul www.uniqa.ro.
UNIQA are ca strategie atat la nivel de grup, cat si in Romania, alaturi de oferirea unor produse adaptate nevoilor clientilor, si implementarea unor programe de responsabilizare sociala avand ca scop prevenirea producerii riscurilor si educatia pentru protectie.
Astfel, UNIQA Asigurari s-a implicat in mod constant in sprijinul si educarea copiilor prin sponsorizarea diverselor competitii pentru copii (Campionatul National de Minibaschet, Turneul de Fotbal pentru copii, Cupa Campionilor Europeni - Karate), intrucat copiii reprezinta viitorul.
Campania "Casa mea e UNIQA" se inscrie in seria de proiecte speciale orientate catre prevenire, din care face parte si UNIQA MeteoAlert, proiecte ce sustin conceptul "Asigurarea unei noi generatii", pentru dezvoltarea unei generatii deschise catre nou la orice varsta, dinamica si moderna.