Patru clienti ai magazinelor OBI din Bucuresti, Pitesti, Arad si Oradea au pasit intr-un nou an mai calduros. Asta pentru ca fiecare din ei sunt fericitii castigatori ai unei centrale termice performante, oferita de BAXI Romania. Vineri, 8 ianuarie, a avut loc marea tragere la sorti, desemnandu-se astfel cei patru norocosi posesori ai centralelor modelul ECO 3 Compact. Cu putere nominala de 24 kw, Eco 3 Compact este o centrala murala, de dimensiuni compacte, ce incalzeste suprafete de pana la 200 mp si prepara instantaneu apa calda menajera. Adevarata inovatie consta in economisirea maxima a spatiului necesar instalarii! Echipamentul beneficiaza de o garantie de 8 ani de zile, Baxi Romania fiind singurul furnizor de pe piata autohtona de profil care ofera clientilor acest beneficiu pentru toate produsele din gama centralelor BAXI.
Numele celor 4 castigatori sunt: Radu Lazar din Bucuresti, Olah Werner din Pitesti, Iuga Vasile din Arad si Suciu Gabriel din Oradea.
Premiile puse in joc de BAXI Romania, reprezentanta locala a Baxi Group, unul dintre liderii europeni in industria termotehnica si a energiilor regenerabile, impreuna cu OBI Romania, au fost vanate de aproape 80,000 clienti ai magazinelor OBI. "Succesul campaniei promotionale ‚Tombola BAXI’ s-a datorat in principal mecanismului simplu de participare. Astfel, clientii au fost stimulati sa participe, necesar fiind numai sa realizeze cumparaturi in magazinele OBI - orice doreau - si sa completeze talonul de participare. Indiferent de cumparaturile facute, toti clientii OBI au avut sansa sa fie premiati", declara Mariana Neamtu, Director Marketing Baxi Romania. "Castigatorii vor beneficia de o tehnologie de incalzire moderna, sigura si eficienta, ce raspunde exigentelor de confort termic. In plus, garantia de 8 ani pe care o oferim reprezinta confortul absolut al unui produs de inalta clasa, cu performante si fiabilitate pe masura", adauga Mariana Neamtu.
Pe langa aceasta campanie promotionala, parteneriatul BAXI Romania si OBI va aduce zambete si pe chipul copiilor din Centrul de Recuperare si Reabilitare pentru persoanele cu dizabilitati multiple.
Sylvia Kerzbek, Director Marketing al OBI Romania, considera ca "Parteneriatul cu BAXI Romania s-a dovedit extrem de benefic. Ne bucura ca, pe langa faptul ca ne-am putut recompensa clientii pentru fidelitatea lor, am reusit sa realizam un gest frumos pentru niste copii care au mare nevoie de sprijin. Cu siguranta, colaborarea noastra cu BAXI Romania se va dezvolta si vom realiza multe alte proiecte impreuna."
Profilul companiei BAXI Romania
Grupul Baxi este prezent si apreciat pe toate continentele, ocupand locul trei in Europa in domeniul asigurarii confortului casnic. Recent, a avut loc fuziunea dintre Baxi Group si De Dietrich Remeha Group. Entitatea astfel formata se numeste BDR Thermea si detine o pozitie de conducere pe piata termotehnica europeana, fiind lider de piata in tari precum Marea Britanie, Franta, Germania, Spania, Olanda si Italia.
In Romania, marcile Grupului - BAXI, WESTEN si ROCA - sunt comercializate de catre Baxi Romania. Compania este singurul furnizor de pe piata autohtona de profil care ofera clientilor beneficiul "8 ani garantie" pentru toate produsele din gama centralelor BAXI, perioada ce reprezinta durata medie de viata a unei centrale termice.
Cu 539 de magazine, OBI este liderul incontestabil al pietei de retail DIY din Germania si unul dintre principalii jucatori de pe piata europeana. Pe langa Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Hertegovina si Rusia, OBI este de asemenea prezent in Italia, Austria, Elvetia, Croatia, Ucraina si din toamna anului 2008 este prezent si in Romania. In urmatorii ani, OBI se va concentra pe extinderea pe pietele din Europa Centrala si de Est. Obiectivul este acela de a deveni lider de piata in toate tarile in care OBI este prezent.
OBI este cel de-al cincilea mare distribuitor DIY din lume, avand peste 38,000 de angajati. Magazinele OBI au inregistrat in anul financiar 2007 - 2008 vanzari totale de 5,8 miliarde Euro. Vanzarile la nivel international au atins o cota de piata de 43%.