Agentia Babel Communications a anuntat astazi, la Galleron Grand Cafe din Capitala, semnarea parteneriatului strategic cu una dintre cele mai cunoscute retele de publicitate din Europa, Springer&Jacoby.
In urma acestui proces, Babel Communications devine Springer&Jacoby Romania.
"Acest parteneriat face parte din strategia de consolidare si dezvoltare a agentiei, in contextul de piata actual. Noi eram in cautarea unui partener strategic puternic, iar Springer&Jacoby urmarea extinderea pe noi piete, Romania fiind un jucator cu potential din Europa de Est. Suntem onorati de a fi partenerii unei retele internationale cu un istoric impresionant si ne bucuram ca putem cumula experienta de 30 de ani a Springer&Jacoby pe piete europene mature cu expertiza de un deceniu a Babel Communications mature cu expertiza de un deceniu a Babel Communications, pe plan local. Pe langa expertiza, Springer&Jacoby aduce si un nou model de business in Romania", a declarat Raluca Simu, Managing Partner Babel Communications.
In cei 30 de ani de activitate, Springer&Jacoby a reusit sa se pozitioneze in topul celor mai creative agentii din Germania si din Europa.
Din 2005 si pana in prezent agentia a castigat 9 premii la Festivalul de la Cannes, 4 din acestea fiind Gold, 10 premii la Festivalul de la New York, dintre care 3 Gold si 4 premii Effie, din care 3 Silver. In 2008, Gunn Report a desemnat Springer&Jacoby drept una dintre cele mai premiate agentii din ultimii 10 ani.
Printre clienti, se numara companii nationale si internationale precum: Mercedes Benz, Volkswagen, Osram, Campofrio, eBay, Coca-Cola, Olympus, Unilever, Bonaqua, Commerzbank AG, BenQ, Siemens, Bucherer.
Branduri precum Mercedes, Panasonic, Castrol si Der Spiegel magazine au ramas clienti fideli ai agentiei, timp de peste 10 ani.