Compania farmaceutica FLORIS, cel mai mare producator de suplimente alimentare si vitamine din Israel a anuntat, la finele saptamanii, in cadrul unui eveniment organizat la hotel Sheraton din Bucuresti, lansarea pe piata din Romania a primelor 10 produse pe baza de extracte vegetale.
In deschiderea evenimentului, Excelenta Sa Doamna ambasador Tamar Samash a reiterat bunele relatii existente intre cele doua tari, exprimindu-si totodata entuziasmul ca o companie atat de importanta precum FLORIS si-a manifestat intentia de a intra pe piata romaneasca.
Raphael Ben-Shimon, co-fondator si CEO FLORIS, a surprins asistenta vorbind in limba romana pe care a afirmat ca intentioneaza sa o deprinda cat mai repede cu putinta: Romania constituie un obiectiv strategic pentru FLORIS, si, tocmai fiindca este o piata de o importanta maxima pentru noi, dorim sa includem produsele noastre in mentalul colectiv si in familiile romanesti in mod natural, cladind incredere si siguranta. Planul nostru de dezvoltare pentru Romania se intinde pe multi ani, ne dorim sa vedem copii romani deveniti adulti, care sa-si aminteasca de siropurile FLORIS pe care le luau atunci cand erau raciti.”
Armand Schwartzenberg, Director de Sales si Marketing FLORIS: Din experienta pe care o avem in alte piere, cea mai sigura cale de a transmite incredere si siguranta este sa-ti gasesti parteneri de incredere. La acest aspect vom lucra in perioada urmatoare, in speranta ca vom putea incheia contracte comerciale cu cele mai importante farmacii din Romania, atat farmacii independente, cat si farmacii de retea. Tot ce ne dorim este ca romanii sa gaseasca produsele FLORIS cat mai usor, daca se poate la un pas de casa, la buna calitate si la preturi decente.
Vom comunica permanent si cu medicii, bazandu-ne mult pe experienta lor clinica in asocierea de suplimente alimentare in preventie si in restablirea starii de sanatate.
Primul workshop, la care au participat peste 150 de medici si farmacisti a avut loc in seara de 11 octombrie la Hotelul Sheraton din Bucuresti, si in curand astfel de intalniri vor avea loc in toate orasele mari din Romania.
Cele 10 produse care vor fi disponibile in farmaciile partenere FLORIS se adreseaza in special zonei de pediatrie, si vin in sprijinul profesionistilor din domeniul sanatatii in preventie, sprijin in recuperarea rapida dupa anumite afectiuni comune sau ca si adjuvant la tratament. Produsele lansate isi propun sa devina aliatul nostru in sezonul rece: HERBALIS este o gama de siropuri pentru ameliorarea tusei, cu formulari speciale pentru copii si diabetici, ACTIPLUS este o gama pentru dureri in gat (spray si drajeuri); FRULAX este un produs pentru accelerarea tranzitului intestinal; FLORICALM este o gama de produse pentru managementul starilor de stres si anxietate, formata din doua produse: un sirop fara zahar pentru copii si picaturi pentru adulti; IMMUFLOR este un produs pentru imunitate.
FLORIS, lider al industriei farmaceutice din Israel de peste 30 de ani, cerceteaza si produce in laboratoarele proprii formule si combinatii din extracte naturale, la standard farmaceutic, venind in sprijinul medicilor si a consumatorilor cu produse testate, de cea mai buna calitate.
Produse cum sunt HERBALIS, FRULAX sau FLORICALM vor deveni de acum cei mai buni aliati ai familiei pentru recuperarea si mentinerea starii de sanatate.
Produsele oferite in piata din Romania identice calitativ cu cele din Israel, unde acestea se comercializeaza deja cu o experienta indelungata si pozitiva.
Fondata in 1986, compania israeliana FLORIS dezvolta produse farmaceutice din aria medicamentelor, dezinfectantelor, vitaminelor, suplimentelor alimentare si dermato-cosmetice. Cu peste 150 de angajati in cele 3 situri de productie din Israel, produsele FLORIS sunt distribuite in peste 20,000 de farmacii din peste 15 tari, cu un market share de peste 20% in Israel.
FLORIS multumeste Misiunii Economice si Comerciale a Statului Israel in Romania pentru tot suportul oferit si pentru identificarea celor mai potriviti parteneri cu care am inceput activitatea pe piata din Romania.
Piata suplimentelor alimentare din Romania s-a dezvoltat in ultimii 10 ani cu cresteri procentuale mai mari decat piata de medicamente, ajungand la 320 de milioane de euro in 2017, cu un estimat de 350 mil EUR in 2018. Una din clasele de produse din categoria suplimentelor, cea a produselor naturale sau care contin extracte din plante, se dezvolta chiar mai accelerat, ilustrand optiunea consumatorilor pentru solutii lipsite de substante chimice.