27 februarie 2017 este o zi speciala pentru restaurantele La Mama, pentru ca inseamna 18 ani de la deschiderea primului restaurant La Mama din Bucuresti. Ce au insemnat cei 18 ani, spune chiar proprietarul lantului de restaurante, Catalin Mahu: Am inaugurat zece restaurante si trei cafenele. Am oferit locuri de munca pentru mii de oameni si am ospatat milioane de clienti infometati si insetati. Sunt 18 ani in care noi am ramas pe o piata in care restaurantele apar si dispar peste noapte si, mai mult, ne-am reinventat permanent, spune Catalin Mahu.
Si, asa cum la 18 ani adolescentii incheie o etapa importanta a existentei lor pentru a incepe una noua, a maturitatii, asa si pentru restaurantele La Mama, 18 ani este varsta tuturor posibilitatilor: nu mai trebuie sa respecti regulile ca un copil, dar inca nu ai responsabilitatile unui adult; stii ca ai crescut in toti acesti ani, dar iti dai seama ca abia acum te dezvolti cu adevarat: este o varsta dulce. De aceea, sloganul acestei aniversari a fost unul foarte sugestiv: Sweet 18. Clientii restaurantelor au beneficiat in aceasta zi de un Meniu Special de 18 lei pentru 18 ani. Un meniu ce a cuprins recomandarile La Mama din cei 18 ani de bucatarie citadina: preparate romanesti si cu influente ale altor popoare, o parte ce au facut deja istorie de 18 ani, iar pe de alta parte, new-entry-uri in meniul restaurantelor. Ziua festiva s-a incheiat cu o petrecere intre prieteni, parteneri, colaboratori, bloggeri si jurnalisti, ce a avut loc la restaurantul La Mama Ateneu, iar dress-code-ul a fost la fel de versatil precum meniul: denim&Ro., pentru ca La Mama recunoaste si pretuieste costumul romanesc realizat cu maiestrie din materiale naturale, iar ia romaneasca se va afla intotdeauna la loc de cinste in conceptul de restaurant La Mama. Ne-a incantat pe note de jazz Viorica Pintilie Band.
La Mama inseamna astazi o bucatarie cu gustul celei de acasa, o bucatarie romaneasca si internationala, dar una citadina, urbana, reinterpretata. Vorbim, practic, despre versatilitate in bucatarie: recunoasterea si pretuirea preparatelor cu traditie dar si o deschidere catre tot ceea ce este nou. Preparatele clasice sunt adevarate surse de inspiratie pentru bucataria moderna, citadina, atat cea romaneasca, cat si cea internationala, de unde restaurantele La Mama au imprumutat preparate celebre: escalop sau burger. Clientii regasesc acum in meniurile restaurantelor, midii proaspete din Marea Neagra (in sezon) alaturi de varza cu ciolan sau deja celebrii papanasi sau clatitele cu dulceata. Tinem pasul cu tendintele pietei si cerintele clientului modern, pentru ca totul s-a schimbat: mentalitatile, gusturile, obiceiurile de consum, a declarat dl. Mahu.
Partenerii evenimentului au fost: Tuborg, PepsiCo, Crama Histria, Zestrea by Liliana Turoiu, Editura RAO, RADIC Star, Macromex, Conti Grup, Marathon Distribution, Vinuri de Macin, ALBALACT Horeca Top.
In primul rand, La Mama este un client de care nu ne-am despartit niciodata. Sa sustii un brand pe termen lung inseamna munca continua. A stiut mereu sa tina clientii aproape, facand produse de calitate in mod permanent, pregatindu-le surprize, facandu-i sa se simta ca acasa. In al doilea rand, am colaborat atat in perioade de prosperitate, cat si in perioade mai dificile. Va multumim pentru suportul si fidelitatea demonstrata in cei 18 ani si va dorim mult succes in continuare si sa avem o colaborare buna si in urmatorii 18 ani, spune Shachar Shaine, United Romanian Breweries Bereprod (URBB).
Alaturi de alte 44 de tari, PepsiCo Romania face parte din divizia PepsiCo Europe, liderul pe piata de bauturi si produse alimentare in Europa, avand peste 50 000 de angajati. In Romania, PepsiCo detine 2 unitati de productie: una pentru bauturi racoritoare (situata in Dragomiresti, judetul Ilfov, inaugurata in 2009) si una pentru snacks-uri (in Popesti-Leordeni, inaugurata in 1995). PepsiCo detine un portofoliu bogat de branduri in Romania, atat pe partea de bauturi racoritoare, cat si de snacks, branduri care constituie simbol al calitatii si care au nume binecunoscute si respectate â€" Quaker Oats, Tropicana, Gatorade, Lay's si Pepsi-Cola.
Crama Histria: o noua fila in vechile povesti, povestea care incepe inca din zilele in care zidurile cetatii Histria rasunau de cantec si veselie, de versuri mestesugite si licori magice, toate inchinate zeului Dionysos. Povestea nu incepe cu crama, ci incepe cu o bucata de pamant, cu raze de soare si valurile marii, cu maini batatorite de truda, de vreme rea sau buna, de vant sau ploaie. Crama Histria doar o continua, adaugand fila cu fila, bob cu bob, picatura cu picatura. Se pregateste vinul MIrachi cu atentie, indemanare si rabdare, apoi vinurile, albe, rosii sau rose sunt ambalate si livrate cu cea mai mare atentie.
Zestrea by Liliana Turoiu este un proiect cultural de promovare a identitatii nationale si a valorilor autentice romanesti, cu un puternic caracter educational, incurajand dialogul intercultural, adresat celor preocupati de cultura, traditie si moda. In colectia Zestrea, fota, ia, braul sau ilicul sunt surse de inspiratie pentru broderii moderne utilizate in creatii vestimentare contemporane, imbinand maiestria materialelor pretioase, precum dantela, tul, catifea si matase metalizata si a broderiilor elaborate, de inspiratie medievala.
Proiectul cuprinde atat colectia vestimentara moderna, inspirata din costumul traditional romanesc, cat si un album de arta si costum, ale carui fotografii au fost realizate in Castelul Bran.
O iesire cu familia este cea mai buna ocazie sa rasfoiesti o carte. Editura RAO si restaurantele La Mama s-au hotarat sa vina in intampinarea dorintelor clientilor si au inventat Biblioteca La Mama, de unde cititorii pot alege cele mai interesante volume in timp ce isi savureaza cafeaua sau asteapta sa li se aduca gustarea.
Editura RAO are cate o carte pentru fiecare: pentru o mama cu putin timp liber dar mereu la moda sau pentru un tata pasionat de thrillere, pentru un baietel amator de dinozauri sau pentru o fetita imbracata in printesa, pentru un unchi stresat caruia ii place sa deseneze sau pentru o vecina care iubeste gastronomia. Editura RAO. O carte pentru fiecare.
Intr-un loc plin de istorie, binecuvantat de Dumnezeu prin bogatia roadelor pamantului pe dealurile Stefanestiului s-a nascut in anul 1993, RADICSTAR. Prin preparatele sale, compania aduce in casele oamenilor bun gust si sanatate, izvorate atat din calitatea excelenta a materiilor prime si condimentelor folosite precum si din dragostea depusaa pentru realizarea produselor marca RADICSTAR.
De peste 20 ani, Macromex este liderul in industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate si refrigerate. Experienta in domeniu, pasiunea de a fi mereu cu un pas inainte, profesionalismul, calitatea produselor si schimbarile pietei au determinat o evolutie constanta si sustinuta a companiei. Dintre brandurile aflate in portofoliu fac parte: Edenia, Corso, La Strada, Untul President, Farm Frites, Akadia.
Inca din anul 2000, anul infiintarii, Conti Grup si-a propus ca obiectiv sa contribuie la dezvoltarea segmentului HoReCa prin distribuirea si acordarea de consultanta si service pentru cele mai performante echipamente si accesorii, de o calitate incontestabila, menite sa deserveasca ani de zile fara probleme. Rezultatul? Performanta de top calibrata la adevaratele nevoi si o exploatare fara griji.
Marathon Distribution Group este o companie de distributie produse alimentare ifiintata in 1991. Marathon Distribution Group are divizii de retail, HoReCa, panificatie si cofetarie, food industry si frozen food si opereaza la nivel national, prin cele 13 depozite proprii. Totodata, este principalul distribuitor al brandului Olympia.
Podgoria Sarica Niculitel, cea mai veche podgorie a Dobrogei, reuneste ca centre viticole: Macin, Niculitel si Tulcea. Facand parte din centrul viticol Macin, domeniul Alcovin se intinde pe 300 de hectare, a luat nastere in 2002, iar din 2011 este furnizor oficial al Casei Regale a Romaniei.
ALBALACT HORECA TOP: lactate destinate profesionistilor. Pentru ALBALACT, calitatea nu este un vis, ci o promisiune. De aceea, compania a lansat o gama completa de lactate cu ambalaje cu gramaj mare, dedicata exclusiv profesionistilor din horeca: Albalact Horeca Top. Ingrediente cu experienta.