Recent, la ART SAFARI - Pavilionul de Arta București 2014, a avut loc lansarea casei de licitatie LAVACOW in prezenta lui Dan Bulucea, Country Manager Google, a lui Hans Knoll, Proprietar Knoll Galerie, Austria si Ungaria, si a Cristinei Olteanu, Co-Fondator si CEO Lavacow, Romania.
Lavacow, subsidiara internationala specializata in tehnologie a grupului de arta ARTMARK, lanseaza o platforma revolutionara de licitatie de arta, doar cu ajutorul calculatorului, inovativa la nivel mondial.
Lavacow.com este locul in care arta se intalneste cu noile tehnologii pentru a oferi iubitorilor de arta contemporana o experienta completa si aidoma realitatii. Inedita platforma IT se adresează grupei de varsta 25-40 de ani, cu venituri medii si un interes crescut pentru originalitate, cultura europeana si experiente noi.
Canalele de comunicare ale Casei, imaginea website-ului si selectia de arta au fost adaptate gustului si stilului de viata ale acestui target. Lavacow se bazeaza pe trendurile din tehnologie - mobilitate crescuta, responsivitate pe orice device, strategii de gamification, operarea de catre vanzator a tuturor serviciilor post-vanzare pentru a ușura sarcina cumparatorului, pentru a transporta arta in noua era tehnologica, traducand in metalimbajul contemporaneitatii o oferta comunicata pana astazi mai degraba conservator si elitist.
Din punct de vedere artistic, focusul este pe arta contemporana emergenta din Estul Europei, urmarind artisti in curs de consacrare in spatiul international. Lavacow promoveaza o arta in ton cu apetenta publicului tanar pentru un mesaj artistic puternic si originalitatea limbajului creator, pe de o parte, si achizitie inteligenta, cu potential investitional, pe de alta parte.