Daca s-ar face un sondaj de opinie in randul locuitorilor din Drobeta Turnu Severin, referitor la marile probleme ale orasului, probabil ca majoritatea s-ar gandi la infrastructura urbei. Orasul "frumos", "cu strazi asfaltate", "un oras in care oricine ar vrea sa locuiasca", asa cum l-a vazut primul om din stat, Traian Basescu, este, de fapt, o localitate mediocra, cu strazi care i-ar face invidiosi si pe organizatorii de concursuri off-road, un oras aglomerat, cu un numar de masini invers proportional cu numarul locurilor de parcare. Centrul este imbacsit de tarabe cu flori asezate pe trotuar, de fel si fel de "liberi profesionisti" specializati in exercitii de dictie de genul: "Ti-ti-tigari, cafea, alcool avem!". In aceasta parte a orasului risti sa devii dependent de tutun deoarece numai la traversarea strazii Numa Pompiliu auzi, de cel putin zece ori, intrebarea care ar putea deveni cu mare usurinta o caracterizare a locului: "Iti dau tigari, baiatu’?". Sa revenim insa la problema care ne macina pe toti, strazile peticite pe care trecem cu masinile in fiecare zi. Intr-o conferinta de presa sustinuta de edilul-sef al orasului, primarul Constantin Gherghe, acesta a declarat cu tarie si convingere: "Vom renunta la carpelile strazilor si vom reface trotuarele". De refacut trotuarul ar fi posibil, probabil ca jeneaza cauciucurile masinilor parcate pe el, dar in ceea ce priveste "carpelile", atata timp cat se vor face lucrari de aductiune a apei, se vor asfalta sapaturile, apoi, peste cateva saptamani, strada va fi sparta din nou, pentru alte lucrari, "carpelile" vor continua sa existe. Primele strazi pe care va incepe marea asfaltare sunt: Cicero, Kiseleff, Crisan, Independentei, Topolnitei. "In aproximativ o luna vom termina cu licitatiile la acest proiect, iar de luna viitoare sper sa inceapa lucrarile. De aceasta data nu vom mai proceda ca pana acum, vom renunta la carpeli si vom reface trotuarul, iar pe strazile cu probleme se va asterne covor asfaltic in doua straturi", a declarat primarul Constantin Gherghe.Acesta "are convingerea" ca autoritatile vor reusi sa obtina, printr-un proiect depus la Ministerul Dezvoltarii, suma de 25 de milioane de euro pentru a reface si celelalte artere de circulatie din municipiu. Piesa de rezistenta a proiectului primarului Gherghe este artera care sectioneaza orasul in doua parti, bulevardul Tudor Vladimirescu. Schimbarea majora pe care primaria a putut sa si-o imagineze este urmatoarea: un scuar mai mic, pentru a avea mai mult loc de parcare, iar pe acest scuar, in loc de trandafiri si flori frumos mirositoare, isi vor face aparitia fantani arteziene si gazon. Daca stam bine si ne gandim, aceasta parte a proiectului nu face altceva decat sa se bata cap in cap cu partea cu reabilitarea strazilor, deoarece fantanile va trebui sa fie alimentate cu apa, iar racordarea se poate face doar prin spargerea covorului asfaltic de pe bulevardul Tudor Vladimirescu. Constantin Gherghe a tinut sa le faca o bucurie si locuitorilor din cartierele foarte populate din oras. El i-a anuntat prin intermediul televiziunilor locale ca "in doi-trei ani", adica aproape de sfarsitul mandatului sau de primar, in cartierele lor vor aparea si mult ravnitele spatii de parcare, iar strazile dintre blocuri vor fi asfaltate. Tot peste doi-trei ani vor exista parcari "in spic" si pentru salariatii diferitelor societati care isi au punctul de lucru pe Calea Timisoarei.