Dupa inchiderea drumurilor nationale sau judetene pentru anumite perioade, a venit randul drumurilor comunale. Primul drum inchis a fost Matasari - Runcurel - Motru, care s-a surpat pe o portiune de 30 m in zona Carierei Rosiuta. Inainte de 1989, s-a inceput modernizarea acestui drum si s-au asfaltat 7 km, cu intentia de a micsora distanta Matasari - Motru de la 40 km la 12 km, pentru circulatia autobuzelor care transporta minerii la fiecare schimb de tura. Dupa ce pamantul din halda Rosiuta a ocupat Drumul National Motru - Targu Jiu si traficul a fost deviat pe o ruta ocolitoare, traseul autobuzelor s-a lungit cu 70 km. Alt drum comunal inchis din cauza surparii unei portiuni de 50 m este cel de pe traseul Bolbosi - Slivilesti - Bazavani - Horasti - Motru. Devierea drumului si redarea lui in circulatie nu se pot face din cauza refuzului unor proprietari de teren de a fi expropriati. Locuitorii din zona mai au un singur drum de acces spre Motru, prin Strimtu - Larga - Samarinesti, dar acesta are multe gropi si denivelari.