Plangerile la adresa operatorilor de cablu sunt numeroase in Romania, si deci si in Constanta, nemaiconstituind o noutate inca o problema intampinata de unul dintre abonati. Motivele sunt diverse, printre cele mai intalnite insa fiind incurcaturi in contracte si "neplata facturii", nu din vina clientului, ci din a verzei din capul ori calculatoarelor angajatelor de la casierie. Plangerile de care am auzit eu insa pana acum au fost "logice", in sensul ca faceau referire la facturi din ultima luna si penalitati legate de zile ori perioade mai lungi de intarziere. Nu este numai asa! Daca sunteti abonatii UPC Astral, aveti grija ca vi se pot imputa si altfel de comportamente necuviincioase intr-o relatie corecta prestator de servicii - client. De fapt, daca deja sunteti clientul acestei companii cu pretentii de multinationala, stiti aceste lucruri deja. Dar de imputarea unei facturi neplatite cu jumatate de an inainte... eu nu am mai auzit. Pe langa asta, nici nu este logic sa se invoce astfel de motive, dar ce mai este logic la UPC, ca eu m-am saturat de paleta diversa de probleme pe care le poti primi drept bonus, mai ales cand esti client cinstit si cu facturile la zi. Orice neavizat cu hatisurile unei relatii contractuale poate spune ca o factura neplatita atrage dupa sine sanctionarea cu penalitati, intreruperea furnizarii respectivului serviciu pana la reglementarea situatiei, insa aceste "scapari" sunt observate si imputate chiar in luna urmatoare, nu dupa ani lumina. Am mai auzit cazuri de la alte "multinationale" care s-au "sesizat" dupa cativa ani, dar credeam ca acestea sunt totusi cazuri rare. Nu prea rare, se pare, cel putin nu in Romania, unde este permis orice. Si lasand la o parte incurcaturile care se pot produce intr-o evidenta a incasarilor (desi totul este computerizat si cu facturi ce atesteaza plata serviciului), UPC-ul nu se poate mandri nici cu o calitate exceptionala din partea personalului. Poate alta ar fi reactia clientilor daca, desi dezavantajati fara vina, ar fi tratati cu mai mult respect si consideratie, cu putina rapiditate in solutionarea problemelor de catre angajatii companiei la care te prezinti cu jalba-n protap. UPC-ul n-are de nici unele.