Sindicalistii din CFR ne fac capul mare, strigand cat pot ca salariatii din breasla au salarii sub minimum pe economie, ca au conditii de munca proaste, ca o duc rau, si altele din astea, oprind cand vor muschii lor trenurile. Ei profita si de instabilitatea politica data de un guvern minoritar si la mana unor partide din opozitie, de lipsa de profesionalism de la Transporturi si de necunoasterea generala a romanilor. Inclinati spre a-i vaita, fara sa cunoastem adevarul, noi cetatenii mai ca le dam dreptate "oropsitilor" de la calea ferata si acceptam ca la ordinul unor lideri sindicali imbuibati cu trufandale si care-si tin teleconferintele pe 3G din masinile lor de extra-lux, sa ramanem si sa asteptam infrigurati prin gari semnalul de repornire a trenurilor dat de acesti bosi.
Ce salariu? Sub minimum pe economie? Niste minciuni cat ei de mari. Niciodata nu au existat salarii mici la calea ferata. Si ciocanarul, care in plin secol al tehnologiei mai loveste, ascultand (cu atentie?) glasul rotilor de tren, are sporuri peste sporuri, care adunate l-ar face pe un lector universitar sa-si planga in pumni dupa anii pe care i-a trudit cu cartea in mana, in timp ce ceferistul cu pricina se relaxa prin discoteci, dupa ce "obosise" invatand la vreo profesionala.
Toti au sporuri. De la femeia de serviciu din gari, la mecanicii de locomotiva, de la simpli lucratori in Regionala si pana la directorii de orice nivel. Toti castiga de cateva ori salariul trecut pe hartie, si asta in ciuda faptului ca sectorul este de cativa ani buni unul nerentabil economic. Adica, produc putini bani, iar bugetul statului sustine calea ferata. Asa-i peste tot in lumea civilizata, dar peste tot exista si bun simt la salariatii din acest domeniu, care au constiinta faptului ca sunt niste bugetari, in fapt, ca prin munca lor, de altfel indispensabila, se scot mai putin bani decat se consuma. Dar, cum Romania este tara tuturor posibilitatilor, unde orice scenariu strain este adaptat si regizat balcanic, ne putem astepta si la mai mult. Se pot opri pe termen nelimitat trenurile, minerii isi pot revendica din nou "drepturile", cei de la RATB la fel, nu-i exclusa o greva a politistilor, si ei nemultumiti de salariile "micute", iar lista poate continua.