Pentru ca perioada sarbatorilor de orice fel este si o buna ocazie pentru romani sa se inghesuie la cumparaturi, bancile si societatile prezente pe piata creditului de consum vin cu oferte noi.
De pilda, Banca Comerciala Romana (BCR) si Raiffeisen Bank acorda bonusuri la cumparaturile pe card.
Astfel, in perioada 1 aprilie-31 mai, BCR acorda un bonus de 3% persoanelor fizice detinatoare de carduri de credit in lei BCR MasterCard pentru platile efectuate cu card la cumpararea de bunuri si servicii de la comerciantii din reteaua bancii.
Pentru a beneficia de acest bonus, clientii BCR trebuie sa efectueze lunar cumparaturi de cel putin 1,2 milioane de lei.
Posesorii de carduri Raiffeisen Bank beneficiaza de o reducere de 5% din pretul total al cumparaturilor efectuate prin intermediul cardului. Oferta este valabila in perioada 1 aprilie-15 mai 2005.
BRD da un milion de lei celor care se imprumuta. Astfel, clientii care contracteaza in perioada 4-30 aprilie noul credit pentru nevoi personale, a carui denumire comerciala este “Expresso dublu“.
Acestia beneficiaza de un cadou de un milion de lei in conturile de economii pe care le-au deschis la BRD.
Tot cu ocazia Sarbatorilor de Paste, CEC a lansat o oferta speciala a creditelor pentru nevoi personale: “Special 5.000“ si “Special 20.000“, care se caracterizeaza printr-o dobanda avantajoasa pentru clientii bancii si o perioada maxima de creditare de pana la 15 ani. Si societatile de creditare prezente in magazinele de produse electrocasnice se intrec in oferte care de care mai speciale.
De altfel, la televizor, spoturile publicitare ale principalelor societati de creditare (Credisson, ERS si Estima Finance) invita potentialii clienti sa apeleze la un produs sau altul. Unul are inclusa o “rata cadou“, altul “doar in doua ore“, in timp ce toate se acorda “doar cu buletinul“.