Vanzarile Hyundai in Europa au crescut in primele noua luni ale anului 2010 cu 4,3%, depasind rezultatele generale ale pietei auto, care a scazut cu 3,7% comparativ cu anul 2009. De la inceputul anului, Hyundai a vandut 274.603 unitati, atingand, conform Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), o cota de piata de 2,6% si aflandu-se astfel pe drumul catre atingerea obiectivului anual al companiei: o cota de piata de 2,75%.
In timp ce in luna septembrie piata a scazut cu 9,2%, Hyundai a realizat vanzari de 33.571 de unitati - reprezentand o scadere de numai 3,8% fata de aceeasi luna a anului trecut.






Primind un facelift in primavara, noul i30 continua sa fie cel mai de succes model Hyundai in acest an la nivel european, vanzarile crescand cu 30% fata de anul 2009. i20 a evoluat la fel de bine, cu o crestere a vanzarilor de 24% comparativ cu primele noua luni ale anului trecut.