La sapte ani de la demararea lucrarilor, DN 6 - Timisoara Lugoj este inca in constructie, iar masinile sunt nevoite sa parcurga cei 52 de km chiar si in patru ore.
Amenzile anuntate de ministrul Transporturilor pentru nerespectarea graficului i-a grabit pe constructori. "La ora actuala lucram cam cu 60 de utilaje si masini, cumulat, urmeaza sa mai aducem in functie de punctele de lucru pe care le deschidem, inca circa 40 de utilaje, in total 100 de utilaje pentru a fi gata centura in noiembrie", a declarat Danut Dascalu, director proiect.
Doar 32 de kilometri de sosea au fost reabilitati in cei sapte ani de cand au inceput lucrarile. Pentru restul de 20 de kilometri termenul limita este noiembrie 2009.
"Cred ca a fost o nesansa, poate unii spun ca a fost nesansa Olimpiadei de la Atena. Lucrurile nu le stabilim noi. Participantii la trafic isi vor incheia suferinta la finele acestui an", a spus Horatiu Simion, director adjunct DRDP Timisoara.
Pana acum s-au cheltuit aproape 27 de milioane de euro pentru reabilitarea tronsonului Timisoara - Lugoj.
Reportaj a fost realizat in cadrul campaniei Romania, Asfalt Tango, o campanie care-si propune sa atraga atentia asupra prioritatii zero pentru economia tarii: infrastructura rutiera.