Conceptul Toyota 2000 SR omagiaza legendarul model Toyota 2000 GT, considerat primul supercar japonez.În ceea ce priveste productia, Toyota s-a dovedit a fi una dintre cele mai ambitioase companii si s-a impus la nivel mondial drept unul dintre producatorii cu cele mai bune vânzari, în ciuda faptului ca nu poseda o istorie lunga si solida ca fabricant auto. A considerat ca este timpul sa dezvaluie publicului un concept care sa mosteneasca modelul Toyota 2000 GT, prima masina japoneza care a rivalizat cu sportivele europene sau americane. SR este o dovada a designului spectaculos aplicat unei masini de înalte performante si, în acelasi timp, o viziune asupra fabricatiei de automobile care sa protejeze mediul, dupa tendinta pietei.Cu gândul la un coupe hibrid usor, cu doua locuri, Toyota SR este o propunere pentru un echilibru între bunul gust si forma incitanta a unei masini sport. Expresia caracteristica a acestui model, unica si inconfundabila, vine din forma pura, cu linii si suprafete netede, o forma curata, eleganta si agila.Urmarind liniile GT-ului, silueta noului SR este caracterizata de capota alungita care adaposteste motorul. Cockpit-ul si curbele generoase ale „aripilor“ îi confera un aspect robust. Caroseria scoate în evidenta portierele cu un design unic. Plafonul, care coboara brusc catre spate, îmbunatateste aerodinamica masinii.Toyota SR este propulsata de un motor hibrid, un V6 de 3,5 litri amplasat central-fata, care genereaza 610 cai-putere. Este proiectat sa foloseasca biocarburanti, iar transmisia se face catre puntea spate pentru rulajul pe circuitul de curse. Al doilea motor electric, amplasat frontal, ar fi cababil sa propulseze singur masina prin oras, transmisia fiind de data aceasta catre rotile din fata, asigurând un rulaj la viteze moderate si fara nici un zgomot.Aceasta masina este un exercitiu de stil si nu va intra pe linia de productie.CaracteristiciMotor: 3,5l V6 hibrid, supraalimentatPutere: 610 CPCai - putere/litru:174,3