Pentru ca imaginea este din ce în ce mai importanta, o afacere care are ca domeniu de activitate înfrumusetarea poate avea succes într-un timp foarte scurt, mai ales atunci când vine cu o noutate pe piata.Un exemplu de o idee de afacere inedita care a prins destul de repede în Craiova este Spa Allure. Firma, care are drept domeniu de activitate înfrumusetarea corporala (masaj, împachetari, biostimulare, gimnastica pasiva Power Plate), si-a început activitatea în noiembrie 2007. Desi este de putin timp pe piata, a reusit sa câstige zeci de clienti fideli. "Spa înseamna sanatate prin apa, iar tratamentele folosite în acest tip de activitate sunt bazate pe apa, alge marine si alte ingrediente benefice", a declarat Laura Ion, administratoarea societatii, care a precizat ca investitia initiala s-a ridicat la aproximativ 50.000 de euro.  
"Cosmeticiana m-a sfatuit" Laura Ion a explicat ca are o pasiune pentru tratamentele de înfrumusetare si a încercat sa vina cu ceva nou pe piata. "Cosmeticiana mea m-a sfatuit ca e o afacere buna. Pâna sa ne lansam noi pe piata, în Oltenia nu existau aparate pentru împachetari", a spus Laura Ion, care a precizat ca, atunci când a facut investitia, s-a gândit la persoanele care ar dori sa faca sport, dar au prea putin timp la dispozitie.  
"E o afacere placuta, dar si grea" O afacere de acest tip, care presupune sa fii în permanenta în preajma produselor de frumusete, începând cu alge marine sau ceai si terminând cu ciocolata, fie ea doar pentru împachetare, este, pe cât de atragatoare, pe atât de dificila. "E o afacere placuta, dar si grea. Se munceste mult cu oamenii, iar acest lucru nu este tocmai usor. Serviciile noastre se bazeaza pe aparate si produse noi, iar oamenii sunt reticenti", a precizat administratoarea firmei. Potrivit acesteia, multe persoane îsi doresc produse ieftine, fara a tine cont de calitate. În plus, personalul se gaseste destul de greu. "Colaboratori care sa fie si specialisti, sa vrea sa munceasca si sa fie si seriosi se gasesc foarte greu", a afirmat Laura Ion. 
Reteta unui început promitator Cu toate acestea, în numai sase luni, numarul colaboratorilor si angajatilor a ajuns la sase, iar cel al clientilor fideli depaseste câteva zeci. "În primul rând, am încercat sa cream o atmosfera calda, relaxanta si primitoare în salon", a spus Laura Ion, care a tinut sa sublinieze ca reteta reusitei nu se opreste aici. "Conditia de baza este seriozitatea. Personalul calificat si calitatea serviciilor si a produselor sunt însa, la rândul lor, elemente esentiale. Personalul atrage clientii", a adaugat Laura, care a precizat ca se implica foarte mult în afacere. Si asta, deoarece, desfasurând o activitate de prestari servicii, recomandarile clientilor fac mai mult decât orice.
"Am cumparat produse special pentru anumite cliente. În plus, daca ni se solicita o anumita procedura, o facem. De fapt, tot timpul trebuie sa aduci ceva nou si de calitate si sa faci lucrurile cât mai bine", a spus Laura Ion. Pe viitor, afacerea s-ar putea extinde, în sensul achizitionarii unor noi aparate performante - solar cu DHA, masaj vacumatic.