Ce constantean nu a auzit macar o data de avocatul Sorin Calafus? Ca acelasi Sorin Calafus are o fundatie culturala... se stie si asta. Mai putini sunt insa cei care stiu ca avocatul despre care vorbim s-a lansat si in turism, ba chiar si-a inscris "brand-ul" in Buletinul Oficial de Proprietate Industriala - sectiunea marci cu numarul 9/2005. Dar despre ce "brand" sau nume este vorba? Ei bine, despre "Hellios Inn". Afacerea a fost prezentata ca "de succes" in anumite medii, cel putin anul trecut. Anul asta insa, prietenii zic altceva. Iar prietenii stiu de ce... "Hellios Inn" reprezinta... activitatea pe care avocatul Sorin Calafus si-a dorit-o de succes in domeniul turistic. "Hellios Inn" functioneaza ca un fel de complex turistic situat in localitatea 2 Mai, oarecum ferit de agitatia si ochii indiscreti din statiunile turistice precum Mamaia. Sorin Calafus si-a facut chiar pliante de prezentare, la momentul deschiderii, cu "Hellios Inn", ba chiar are si date despre complexul turistic pe Internet. Insa, de la bun inceput, avocatul a anuntat ca "Hellios Inn" este o chestie putin exclusivista. Atat de exclusivista incat - zic gurile rele - afacerea nu scoate profit. O fi, n-o fi asa, probabil ca este interesant de aflat ce anume prefera Sorin Calafus cu "Hellios Inn-ul" de la 2 Mai: pensiune turistica (10 camere - 5 etaj, 5 parter), iar cei cazati aici au inclus in pret acces la piscina si mic dejun; hotel pentru tineret (30 camere), unde tinerii pot sa se balaceasca in piscina, dar contra-cost. Buun. Iar dupa cum se "lauda" directorul "Hellios Inn" pe Internet, adica Sorin Calafus, mai trebuie stiut ca este vorba despre "o unitate de cazare unica pe litoralul romanesc prin arhitectura si stil abordat". Adicatelea, este vorba despre "o locatie care reproduce un han balcanic". Totodata, turistii (alesi pe spranceana, nu asa, orisicine) pot beneficia de trezire la solicitare, de parcare etc...

"Hellios Inn", pentru copiii de bani gata

Insa, trecand peste reclama facuta parca doar... sa fie acolo (adica nimic agresiv, nimic de care sa se duca vestea si sa umple pana la refuz spatiile de cazare oferite de "Hellios Inn"), Sorin Calafus s-a gandit in felul urmator: crearea unui spatiu mirific, destinat tinerilor de bani gata. Lucrul acesta l-a spus chiar Calafus, cu gurita lui, in momentul demararii proiectului. Dar ce interes ar avea cineva sa creeze spatii de cazare exclusiviste, in special pentru copiii care au parinti "cu stare"? Ei bine, ideea a fost: asa se leaga prieteniile, se dezvolta relatiile, dar mai ales afacerile - prin copii. N-a fost sa fie taman asa, pentru ca, din cate spun apropiatii lui Sorin Calafus, de la inceputul sezonului 2006 si pana in prezent, Sorin Calafus a avut o incasare de.... 2.700.000 lei vechi (adica aproximativ 100 de dolari). Buna treaba, daca este asa! O afacere cu dedicatie cunoscutilor si persoanelor "cu stare" (respectiv odraslelor acestora), dar fara profit. E bine ca, din cand in cand, mai vin prietenii in vizita...