Furnizorul local de gaze naturale, GDF Suez Energy Romania SA (fosta Distrigaz Sud), si-a informat clientii prin intermediul facturilor trimise luna trecuta ca se inchide si ultima casierie a companiei existenta in Craiova. Casieria, mutata de curand de la sediul central al GDF pe strada Bibescu nr. 15, va mai functiona doar pana pe 14 martie. Facturile persoanelor care sunt abonate la furnizorul de gaze naturale pot fi platite la ghiseele Postei, la ghiseele bancilor (CEC, BRD, Banca Transilvania, Bancpost, UniCredit Tiriac Bank, unde se poate achita si cu cardul sau prin debit direct), la automate bancare, in benzinariile OMW si la diversi comercianti.

Clientii, trimisi la call-center

Dar ce face o persoana care intampina probleme cu factura? Oficialii companiei au declarat, pentru GdS, ca oamenii vor putea sa primeasca relatii la telefon (0251.936) si sa contacteze GDF prin e-mail. Totodata, ramane un ghiseu pentru relatia cu clientii (front-office). La acel ghiseu pot merge cei care doresc sa modifice contractul de furnizare a gazelor, sa modifice consumul estimat etc.