Incepand cu luna in curs Raiffeisen Banca pentru Locuinte a lansat o ampla campanie de promovare-distributie a produsului de economisire-creditare. Astfel, orice client RBL care poate recomanda prieteni sau cunostinte, ce vor incheia contracte de economisire-creditare, primeste in mod automat si fara tragere la sorti un premiu constand in produse electrocasnice (fier de calcat, prajitor de paine, blender, cuptor cu microunde), se precizeaza intr-un comunicat al RBL. Aceasta campanie se deruleaza in perioada 1 iunie 2007 - 31 august 2007. "In ceea ce priveste distributia, am reusit din nou sa fim printre primii care implementeaza un nou concept pe piata bancara romaneasca, si acest lucru nu face decat sa ne bucure. Suntem convinsi ca punerea in aplicare a unei noi strategii de distribuire a produselor noastre, "clientul multumit aduce clienti", va avea succes pe piata romaneasca si va duce la cresterea gradului de penetrare si notorietate a sistemului de economisire - creditare in randul populatiei", a declarat Ionut Costea, presedintele RBL.