Vicepresedintele de marketing si vanzari al companiei Tarom, Sorin Georgescu, a declarat ca operatorul aerian nu poate sa aiba interline ticketing (intelegere comerciala intre companii aeriene individuale pentru a transporta pasagerii care calatoresc pe rute care necesita mai multi operatori aerieni n.r.) cu toate companiile, iar presedintele Comisiei IATA (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni n.r.) din cadrul ANAT, Florin Tancu, vede rezolvarea problemei in aproximativ doi ani.
Reprezentantul companiei Tarom a declarat ca problemele privind interline ticketing sunt rezolvate cu 25 de companii din aproximativ 100. Potrivit acestuia, nimeni nu poate avea interline ticketing cu toate companiile, iar folosirea in exclusivitate a biletelor electronice nu se poate realiza decat peste cativa ani.
Vicepresedintele de marketing si vanzari al companiei Tarom a concluzionat ca "pasagerii nu sufera, companiile nu sufera, doar ca agentiile de voiaj trebuie sa munceasca ceva mai mult pentru a indeplini pretentiile IATA" Potrivit acestuia, agentia de voiaj trebuie sa faca eforturi pentru a-i gasi clientului o varianta de calatorie cu avionul care sa-l duca la destinatie indiferent de dificultatile intampinate. Reprezentantul Tarom a precizat ca spre anumite destinatii agentul de voiaj nu poate emite biletul electronic asa cum cere IATA.
"Fiecare companie si-a rezolvat in reteaua proprie implementarea biletelelor electronice, problema apare, insa, atunci cand interactioneaza cu alte companii. In aceasta situatie, cumparatorul este obligat sa aleaga o singura companie care are o arie de acoperire mai larga si evident serviciile acesteia nu sunt cele mai ieftine. Cred ca situatia se va rezolva in vreo doi ani, pentru ca firmele foarte mari nu au nici nu interes sa colaboreze cu alte companii, ci urmaresc sa atraga ele pasagerii", a declarat presedintele Comisiei IATA din cadrul Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT), Florin Tancu.