Oficiul Postal (OP) Craiova 1, situat in strada Unirii, numarul 54, si-a inaugurat luni seara programul nonstop cu publicul. Desi directorul Directiei Regionale de Posta (DRP) Craiova ar fi trebuit sa fie primul client, craiovenii i-au luat-o inainte. Astfel, dupa ora 20.00 (ora veche de inchidere a OP 1) oltenii depusesera deja aproximativ 11 scrisori. Inaugurarea programului nonstop al OP 1 a venit si in intampinarea persoanelor care trebuia sa depuna declaratiile de venit. "Intre orele 20.00 si 22.00, la OP 1 Craiova au depus declaratii de venit aproximativ 13 craioveni. La acestia se adauga si un client care a depus un colet", a declarat Doina Preda, sefa Serviciului vanzari din cadrul DRP Craiova.
Stilul dinamic de viata impune program special
Lucian Sopeanu, directorul DRP Craiova, a testat, la randul sau, desfasurarea in bune conditii a serviciilor postale. Acesta a achitat facturi si la ora 22.10 a primit prin mandat on line un milion de lei de la directorul general al Companiei Nationale Posta Romana. "Oficiile postale cu program nonstop reprezinta o premiera in istoria Postei Romane. Ne-a venit acesta idee pentru ca asistam la un stil de viata din ce in ce mai dinamic. Sistemul a fost conceput astfel: clientul suna la usa, iar agentul de paza ii deschide si-l conduce la ghiseu", a declarat Lucian Sopeanu.
In tara exista zece oficii postale informatizate cu program de lucru 24 de ore din 24, de luni pana duminica inclusiv, care ofera clientilor intreaga gama de produse si servicii postale pe toata durata programului: servicii postale traditionale, incasari facturi utilitati, incasari impozite si taxe locale, servicii financiare si bancare. Intre orele 23.30 si 1.00 noaptea, aceste oficii nu vor presta insa serviciile care implica utilizarea sistemului informatic, din cauza actualizarii informatiilor financiare in bazele de date (gestiunea oficiului, schimbul de data curenta, curs valutar, dobanzi etc.).