Producatorul local în bransa de morarit si panificatie si-a îmbunatatit imaginea si brandul. De la jumatatea lunii septembrie, Pan Group s-a lansat sub o noua sigla, un nou brand: „Fabrica de Pâine Pan Group“. Imaginea este vizibila deja pe ambalajele produsului care a consacrat fabrica, si anume pâinea, precum si pe masinile de distributie ale companiei. Desi brandul nou „Fabrica de Pâine Pan Group“ a fost introdus din luna iulie, primele produse sub aceasta marca au aparut pe piata la jumatatea lunii septembrie. Sloganul companiei craiovene, „Pâinea noastra“, a fost înlocuit cu altul „Un plus de prospetime“. „La nivel local, Pan Group este cunoscuta de mai multi ani ca Fabrica de Pâine. Prin noul brand, venim mai aproape de consumatorii nostri, dar nu numai prin nume, ci si printr-o serie de investitii care au avut ca rol îmbunatatirea calitatii produselor si a serviciilor noastre“, a sustinut Florin Busuioc, managerul general al companiei. Fabrica a facut investitii masive anul acesta, dintre care sunt amintite un cuptor modern pentru pâine si opt masini de distributie, toate acestea, în valoare de 650.000 de euro. Produsul de top al Pan Group, pâinea, are o imagine noua si o calitate îmbunatatita, dupa cum anunta conducerea companiei.