Orange, operatorul de telecomunicatii cu cea mai extinsa retea de distributie din Romania, lanseaza un nou model de business pentru partenerii sai - franciza, au declarat oficialii Orange. "Prin programul de franciza, Orange ofera partenerilor posibilitatea de a-si imbunatati performanta retelelor de retail si de a valorifica noi oportunitati de dezvoltare pe o piata matura in care cerintele si asteptarile clientilor sunt din ce in ce mai mari si mai variate. Programul de franciza a fost construit pentru a creste eficienta retelei de distributie Orange in ceea ce priveste vanzarile, activitatea operationala si eforturile de marketing. Orange pune accentul pe respectarea celor mai inalte standarde de calitate a serviciilor oferite clientilor sai. De aceea, antreprenorii se vor putea baza pe intreaga expertiza si instrumentele de operare oferite de Orange pentru a se putea concentra asupra satisfacerii exigentelor clientilor care intra in magazinele francizate", se afirma intr-un comunicat de presa al operatorului de telefonie mobila. Orange Romania isi va dezvolta si in continuare reteaua de distributie prin magazine proprii, magazine in regim de franciza si pe baza parteneriatelor cu marile lanturi de retail Euro GSM, Fonomat si Say. (C. C. )