CNA a interzis reclamele la autoturisme in care preturile afisate sunt cele fara taxe. Asadar, producatorii si importatorii au la dispozitie doua saptamani sa modifice reclamele, astfel incat pretul afisat sa fie cel care include toate taxele. Specialistii apreciaza ca masura impusa de CNA nu va avea un impact puternic in industria auto romaneasca, intrucat cei mai multi clienti iau in calcul tot pretul, fara taxe. In aceste conditii, specialistii sunt de parere ca masura ar putea avea un impact psihologic doar asupra clientilor care achita pretul integral. Masura se aplica si in cazul reclamele la masini, difuzate in audiovizual, astfel ca nu vor mai putea prezenta, de la jumatatea lunii octombrie, pretul CIP al autoturismelor promovate. Masura s-a impus deoarece multi romani nu stiu ce inseamna pretul CIP si astfel pot crede ca autoturismul costa de fapt mai putin decat in realitate. Dealerii de automobile sunt optimisti si cred ca decizia Consiliului nu va avea un efect negativ asupra vanzarilor, intrucat cei mai multi dintre clienti sunt firme, care se orienteaza dupa preturile CIP. Mai mult decat atat, acestia sunt de acord ca acela care vede reclama sa primeasca informatiile cat mai clare, si sunt de parere ca ar trebui impuse alte masuri care sa elimine confuzia pe care o provoaca reclamele la masini. Astfel, televiziunile si posturile de radio au la dispozitie doua saptamani pentru a pune in practica hotararea Consiliului. In caz contrar, CNA va aplica sanctiuni, fara sa mai solicite inainte scoaterea de pe post a reclamei respective.