Societatea Zarea SA Bucuresti solicita in instanta despagubiri din partea Vincon Vrancea de peste trei milioane de euro. ßi asta pentru ca in cei cinci ani de utilizare a marcii Milcov, Vincon Vrancea au creat un prejudiciu de 600.000 de euro pe an prin faptul ca produceau si ei aceasta bautura, fara sa detina drept de proprietate industriala asupra marcii, se arata intr-un comunicat al societatii bucurestene.
Aceasta contesta replica celor de la Vincon, potrivit careia in momentul in care ei au introdus marca cu pricina in fabricatie in 2001, Zarea SA renuntase sa mai produca aceasta bautura de noua ani. Luchi Georgescu, reprezentanta Vincon, declara recent ca au avut dreptul sa preia aceasta marca deorece nu a fost utilizata de cinci ani.
Mai mult, din '99, Vincon a produs si comercializat milioane de sticle de aceasta marca, mai spunea Georgescu. In replica, cei de la Zarea sustin ca societatea lor "a produs si comercializat in mod continuu produsul Milcov, insa fiind un distilat de vin superior invechit, ciclul de productie este mult mai mare, iar volumele mai mici". Cu alte cuvinte, ciclul de productie dureaza din momentul fabricarii pana in momentul vanzarii si, atat timp cat mai exista Milcov la invechit sau chiar la vanzare, inseamna ca procesul nu s-a incheiat, explica Marius Carbunescu, reprezentant Zarea. (M.H.)