Cea de a doua editie a targului de produse de lux Luxury Show organizat recent de Romexpo in complexul sau expozitional din capitala s-a incheiat cu un bilant pozitiv, a aratat Catalin Trifu, directorul Departamentului Organizare Targuri si Expozitii din cadrul Romexpo. Astfel, la Luxury Show au fost prezentate marfuri de lux avand o valoare totala de peste 60 milioane de euro, din care s-au vandut deja in timpul targului marfuri de cca. 15 milioane de euro, potrivit primelor estimari. "Foarte bine s-au vandut ambarcatiunile, iar toti cumparatorii au fost romani", a afirmat Trifu. De asemenea, oficialul Romexpo a spus ca luxul nu trebuie asociat cu opulenta si cu vuglaritatea. In acest sens, demn de remarcat este faptul ca in prima seara a Luxury Show a fost organizata o licitatie in scop caritabil. Organizatoarea acestei manifestari a fost Casa Regala Romana prin Fundatia "Principesa Margareta", la licitatie fiind vandute obiecte oferite de diverse personalitati. Printre obiectele licitate s-au numarat o minge cu autografele tuturor membrilor echipei nationale de fotbal a Romaniei primita in dar de Regele Mihai, o cupa primita de Principele Nicolae (fiul Regelui Ferdinand si a Reginei Maria a Romaniei), precum si un ceas marca Omega primit de atleta Gabriela Szabo cand a primit si titlul de "Sportivul Anului". Suma stransa cu aceasta ocazie a depasit 60.000 de euro si ea a fost folosita pentru ajutorarea copiilor superdotati.