Când ne gândim la sedanurile de lux cu tractiune spate, ne vin, de obicei, în minte automobilele germane. Hyundai planuieste sa „scuture“ putin piata prin debutul oficial al modelului Genesis la Salonul Auto de la Detroit din 2009. Se estimeaza ca Genesis-ul coreean sa intre pe piata americana catre sfârsitul acestui an, la un pret mai mic de 30.000 de dolari. Nu respingeti Genesis doar pentru ca este un Hyundai. Hyundai-urile recente ofera o gama de dotari ce pare imposibila având în vedere preturile relativ mici ale modelelor. Genesis va fi echipat cu „jucarii“ ce se gasesc ca optiuni numai pe modele germane vârf de gama: controlul stabilitatii, opt airbag-uri, scaune încalzite, faruri adaptive, sistem de nagivatie, radio prin satelit si multe altele. Din exterior, masina nu arata deloc a Hyundai. Daca toate emblemele ar lipsi, ati crede ca este vorba de alta masina, mai scumpa. Liniile curate si noua grila fata ofera o idee asupra noii filosofii de design a fabricantului coreean. Probabil cea mai semnificativa trasatura este lipsa stemei Hyundai de pe partea frontala. Nu exista prea multe informatii despre interiorul masinii, însa, potrivit Hyundai, spatiul din habitaclu este mai generos decât în cazul Mercedes-ului clasa E sau BMW seria 7 si, de asemenea, Genesis poate fi echipat cu bord îmbracat în piele.Initial, modelul va veni ca sedan, varianta coupe devenind disponibila abia mai târziu. Gama de motoare porneste de la un 3.3 l pâna la un 4.6 l Tau V8, intermediar fiind un propulsor de 3.8 l. Motorul V8 va genera aproximativ 368 CP si un cuplu de 440 Nm printr-o transmisie automata ZF în sase trepte. Propulsoarele V6 vor fi cuplate la transmisii automate Aisin în sase trepte. Cu aproape 370 CP, Hyundai se asteapta ca vârful de gama sa atinga 100 km/h în mai putin de sase secunde, desi, pâna în prezent, nimeni nu a confirmat cifra prin teste.Cei mai importanti competitori germani au preturi cu 20.000 pâna la 50.000 de dolari mai mari decât Genesis. Ideea unui automobil de lux pentru orice buzunar pare contradictorie pentru multi oameni. Timpul va dovedi daca strategia Hyundai va avea succes si daca segmentul masinilor de lux „bugetare“ va prinde radacini pe piata auto.