Bacsisurile oferite la cazinou crupierilor, ospatarilor si casierilor vor fi evidentiate separat in contabilitate si considerate venituri ale organizatorului, putand fi impartite angajatilor de catre conducere, iar personalul care deserveste sala va fi obligat sa poarte doar uniforme fara buzunare. Conditiile sunt introduse in normele de aplicare a ordonantei privind organizarea si exploatarea jocurilor de noroc, aprobate de guvern prin hotarare. Jocurile de noroc pot fi organizate numai in baza licentei emise de Ministerul Finantelor, pentru activitati loto, cazinou, pariuri mutuale, pariuri in cota fixa, slot machine, bingo in sali de joc si prin intermediul sistemelor retelelor de televiziune.
Un operator economic care intentioneaza sa organizeze doua sau mai multe jocuri de noroc este obligat sa solicite licenta pentru fiecare activitate. La jocul de bingo, procentul de premiere din totalul rulajului incasarilor va fi de minimum 65% si maximum 80% si va fi constituit pe fiecare joc obisnuit, cu exceptia celor la care se acorda premii speciale. Organizatorii pot interzice accesul persoanelor aflate intr-o stare avansata de ebrietate, al celor aflate sub influenta substantelor halucinogene, al celor care nu au o tinuta decenta sau al celor care prin comportament aduc atingere bunei desfasurari a activitatii. Programele de joc nu sunt transmisibile in cazul transferului instalatiilor de la un organizator la altul, cu exceptia programelor informatice aferente jocurilor tip slot machine, inclusiv a sistemelor tehnice adaugate acestora. Se interzice utilizarea ca instrumente de plata care concura la exploatarea jocurilor de noroc a celor folosite in sistemul financiar-bancar (ordine de plata, cambii, bilete la ordin, viramente, foi de varsamant), a altor hartii de valoare/cu valoare declarata sau vouchere.
Organizatorii vor gestiona numai in format electronic evidenta accesului jucatorilor in incinta cazinoului, iar baza de date constituita va fi pastrata minimum cinci ani. Personalul de executie din cazinouri, pana la nivelul directorilor inclusiv, va fi format prin scolarizare in tara sau strainatate ori poate fi angajat din strainatate.