Gripa aviara ne determina sa citim mai bine etichetele produselor alimentare
Realitatea Romaneasca
Joi, 15 Decembrie 2005
175
Doar 4% din populatia din mediul urban a renuntat la consumul de carne de pui dupa aparitia gripei aviare in Romania, se arata intr-un studiu realizat recent de firma de cercetare Daedalus Consulting.
In schimb, 54% dintre locuitorii din mediul urban nu si-au modificat deloc preferintele in ceea ce priveste cumpararea si consumul de carne de pui, in timp ce alti 30% nu si-au diminuat cumparaturile si consumul, insa au devenit mai atenti in alegerea producatorului.
Statisticile au fost facute si pe regiuni, astfel ca in Moldova impactul a fost mai mic, 68,1% din respondenti afirmand ca nu au fost influentati de criza aviara. In Banat si in Transilvania procentajul este de 63,6% si respectiv 62%. In Bucuresti, jumatate din populatie declara ca nu si-a schimbat obiceiurile de consum, 30% continua sa cumpere la fel, dar alege cu mai multa atentie producatorul, iar 6,2% a renuntat la consum.
Pentru consumatorii de la orase, principalele atribute care influenteaza alegerea produselor sunt termenul de garantie (88%), raportul calitate-pret (65%) si tipul de ambalaj (46%).
Cercetarea s-a bazat pe datele culese de la un esantion de 1.081 de respondenti cu varsta peste 21 ani, care locuiesc in mediul urban.
Antena3
Vineri, 12 Aprilie 2024
175
Euronews
Vineri, 12 Aprilie 2024
175
Antena3
Vineri, 12 Aprilie 2024
175
Antena3
Joi, 28 Martie 2024
175