Campania de promovare a imaginii Fondului Proprietatea, anuntata de presedintele Consiliului de Supraveghere, Alexandru Paunescu, va incepe din 15 iunie.
Tot atunci vor fi anuntate si o serie de detalii referitoare la campanie prin intermediul presei. Potrivit Cristinei Stihi, reprezentanta Fondului in relatia cu mass-media, decizia de a prezenta mai multe detalii la jumatatea lunii apartine lui Paunescu, care a si precizat ca timp de o luna de la numirea in functie se va dedica acomodarii. Reamintim ca promovarea imaginii Fondului se va face prin intermediul canalelor TV, eficienta reclamelor fiind mult mai ridicata decat in cazul promovarii acestora in presa scrisa, dupa cum a mai declarat Paunescu.
Aceste masuri de promovare au loc inaintea listarii Fondului la Bursa, care, dupa calendarul stabilit, va avea loc la toamna. Prin campania de promovare a Fondului se spera obtinerea unei cotatii mai mari pentru actiuni, in momentul cand vor fi tranzactionate la Bursa de Valori Bucuresti (BVB).
In plus, avand in vedere cresterea economica mai accentuata de pe bursa romaneasca, reprezentantii Proprietatea opteaza pentru listarea initiala a Fondului la BVB, sperand ca vor obtine astfel un pret mai mare pentru actiuni. (M.H.)