GdS vine in intampinarea cititorilor care au sesizat intarzierea facturilor de energie electrica CEZ si au cerut sfaturi pentru a evita penalitatile si deconectarea de la retea.
Potrivit CEZ, Posta Romana a invocat situatia de forta majora pe fondul conditiilor meteo din ultimele trei saptamani si a comunicat dificultati in livrarea corespondentei catre clientii CEZ. Clientii trebuie sa stie ca au o perioada de gratie de 45 de zile, dupa care curg penalitatile si deconectarea. "Primirea facturilor dupa termenul de scadenta nu conduce in mod direct la plata de penalitati. Termenul scadent de plata al unei facturi este de 15 zile de la data emiterii acesteia, urmat de o perioada de 30 de zile de gratie, in care nu sunt calculate penalitati", spun reprezentantii CEZ. Cei care nu au primit facturile, dar vor sa le plateasca trebuie sa se adreseze Centrelor de Relatii cu Clientii CEZ sau sa apeleze la numarul unic 0251.929 pentru obtinerea informatiilor privind valoarea debitului restant.