Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat astazi ca bugetul institutiei este de 0.06% din PIB. 41 de milioane sunt pentru promovare, dar au fost cheltuite aproximativ 13 milioane, a explicat Udrea care a subliniat ca Ministerul nu are bani de publicitate a actiunilor, promoveaza doar destinatii turistice.
"Bugetul Ministerului este 0,06% din PIB. Fondul de promovare din bugetul Ministerului este de 41.690.000 de lei, adica 12% din buget. Avem in total 49 de proiecte incluse in patru subprograme nationale: schi in Romania, dezvoltarea turismului balnear, dezvoltarea turismului in Delta Dunarii si pe litoral si dezvoltarea infrastructurii in zona montana inalta. Acestea au fost propuse de 20 de consilii locale si 29 de consilii judetene", a spus ministrul Turismului, Elena Udrea, la bilantul pe sase luni a activitatii ministerului. Udrea a anuntat demararea strategiei pentru dezvoltarea turismului ecologic si a turismului balnear.
"Ministrul Turismului nu are cheltuieli de publicitate a actiunilor ministerului sau a actiunilor ministrului. Ministerul Turismului nu desfasoara campanii de publicitate legate de actiunile lui, doar promoveaza destinatii turistice", a spus Elena Udrea. Printre actiunile de promovare a Romaniei, ministrul a mentionat faptul ca tara noastra a fost prezenta la 49 de targuri de turism, printre care cel mai mare targ de turism din lumea araba, din Dubai.