Daewoo Automobile Craiova continua sa produca automobile sub licenta, in ciuda zvonurilor care circulau in urma cu cateva luni, ca activitatea lor se va intrerupe.
Reamintim ca Daewoo Motors si Ministerul Economiei si Comertului nu au ajuns nici pana la aceasta data la un consens, desi interesul este destul de mare, fiecare urmarind sa obtina cat mai mult din afacere.
Ministrul Economiei, Codrut ßeres, declara prin februarie ca Daewoo Automobile Romania va continua sa produca sub licenta Daewoo dupa ce statul roman va deveni actionar majoritar. Ministrul nu a putut insa inainta atunci o data exacta privind finalizarea negocierilor dintre firma coreeana Daewoo Motors si statul roman.
In ceea ce priveste activitatea propriu-zisa a uzinei din Banie, se produc in continure autoturisme Cielo, Matiz si Nubira, ne-a declarat Valeriu Girlea, purtator de cuvant la Daewoo Craiova.
De asemenea, exista un schimb de piese cu coreenii. El ne-a mai spus ca se produc si se vand motoare si cutii de viteze, numai din acest proces realizandu-se 50% din cifra de afaceri a uzinei. Referitor la un posibil nou investitor la Daewoo, dupa ce se va sti ce se va intampla cu actiunile detinute de coreeni, Valeriu Girlea a precizat ca "nu este o noutate faptul ca Renault-Nissan si-a manifestat interesul pentru a participa la o posibila selectie, organizata de Ministerul Economiei".
In acest caz, s-ar putea fabrica Loganuri la Craiova, fara sa se stie insa la ce pret. "Ei cunosc nivelul tehnologic de aici. Nu ar fi exclus ca Dacia Logan sa se fabrice la noi", a subliniat Garlea. Un alt posibil investitor ar putea fi Ford. Dar, in acest caz, sunt doar zvonuri. (Senica Micu)