Consiliul Judetean Dolj a început, în urma cu opt ani, asfaltarea drumului judetean 605 A Filiasi - Melinesti si nu l-a terminat nici pâna în prezent, ca si cum cei 15 km ar fi fost „autostrada soarelui“. Contractat la valoarea de 27 de miliarde de lei vechi, drumul va scoate din bugetul consiliului judetean 172 de miliarde de lei vechi.Drumul judetean Filiasi - Melinesti are toate sansele sa intre cel putin în istoria judetului nu pentru ca ar fi cel mai bine executat, ci pentru ca a fost început în urma cu opt ani si n-a fost terminat nici pâna în prezent. Lucrarile de asfaltare au fost scoase la licitatie de Consiliul Judetean Dolj în anul 1999 si au fost câstigate de SC Atlas în asociere cu SC Enimon pentru suma de 26,7 miliarde de lei vechi. Beneficiarul lucrarii ar fi trebuit sa fie interesat de terminarea drumului, pentru care ar fi trebuit sa aloce fondurile necesare. Cele aproape 27 de miliarde de lei au fost alocate cu târâita pâna în anul 2005 si nici vorba sa se poata termina cei 15 km de drum contractat deoarece, spun constructorii, preturile în cinci ani au luat-o razna. Când aproape toata lumea uitase de drum, la ultima sedinta a consiliului judetean s-a discutat alocarea a înca 90 de miliarde de lei vechi, suma ce a stârnit discutii aprige în rândul consilierilor de o anumita culoare politica, acestia nesfiindu-se sa insinueze legaturi periculoase între o anumita parte a executivului CJ si subantreprenorul acestui drum. Gaura neagra a judetului  Directia economica a Consiliului Judetean Dolj a achitat pâna pe 5 octombrie 2007 suma de 89,35 miliarde de lei vechi constructorului. Acesta a reusit sa construiasca pâna în prezent zece din cei 15 kilometri contractati în urma cu opt ani. Cei zece kilometri raportati ca fiind executati între Filiasi si Bodaiestii de Sus sunt, de fapt, în diverse stadii de executie. Acelasi subantreprenor mai are de executat 1,7 km de drum între Melinesti si Bodaiesti, dar pe alt proiect si cu alti bani de la guvern. În atâtia ani, câti au trecut de la prima lopata de asfalt împrastiata pe drumul Filiasi - Melinesti, subcontractantul Enimon si-a dat duhul, locul acestuia fiind luat de societatea Bistrisat, condusa ca si decedata tot de fostul consilier judetean Constantin Caminof. „Daca mi-ar fi dat bani, as fi terminat drumul de mult, dar ei mi-au dat bani cu târâita. Si acum am lucrari pe care le-am terminat si pe care nu mi le-au platit. În fiecare an am încheiat contracte aditionale. Si în acest an am semnat un contract aditional în care m-am angajat sa termin drumul pâna pe 31 decembrie, daca am bani si daca ma lasa vremea“, a spus Constantin Caminof, patronul constructorului Bistrisat. Discutiile contradictorii purtate în consiliu s-au învârtit în jurul sumei de 90 de miliarde de lei vechi, pentru care executivul a cerut votul consilierilor, promitând ca aceasta suma va fi ultima pentru drumul în cauza. Consilierul Gelu Visan a cerut cu insistenta un raport al directiilor de specialitate în privinta cheltuielilor facute cu drumul si în privinta stadiului lucrarilor, refuzând sa-si dea votul în orb. „Nu am putut fi de acord cu alocarea a înca 90 de miliarde de lei, din care 60 de miliarde de lei din creditul contractat de consiliul judetean, pentru ca acest drum a devenit o 'gaura neagra' care înghite banii publici ai judetului. Este inadmisibil ca executivul sa ne ceara sa votam bani, dar în opt ani sa nu fie prezentat nici un raport despre stadiile de executie si banii cheltuiti pentru acest drum“, a spus Visan. Locuinte sau drum? Directia tehnica a consiliului judetean afirma ca au fost construiti zece kilometri din cei 15, dar ca si acestia se afla în diverse stadii de executie. Valentin Chiata, directorul Directiei tehnice, crede ca suma care se va cheltui în final cu acest drum se ridica la aproximativ 172 de miliarde de lei vechi, fara cheltuielile de dinainte de lucrarile de constructii-montaj, care ar ajunge la sapte-opt miliarde de lei. „Suma finala este undeva la 172 de miliarde de lei, desi s-a pornit de la 26,7 miliarde de lei. Pentru ca nu am avut bani sa alocam, a trebuit sa ne întindem cu constructia pe atâtia ani, iar, între timp, materialele de constructii s-au scumpit de nu stiu câte ori“, a spus Valentin Chiata, directorul Directiei tehnice a Consiliului Judetean Dolj. Cu acesti bani s-ar fi putut cumpara 172 de garsoniere, în care si-ar fi gasit un acoperis deasupra capului sutele de oameni care dorm pe unde apuca, pentru ca niciodata autoritatile nu au bani pentru locuinte. Exemplul drumului Filiasi - Melinesti, început în urma cu opt ani si care, în loc de 27 de miliarde, va înghiti 172 de miliarde, nu este singular. A devenit o moda la autoritatile locale sa înceapa tot felul de investitii, chiar daca nu dispun de sumele necesare terminarii lor, numai pentru a putea sa lanseze licitatiile sau doar pentru ca vin prea multi bani la rectificarile bugetare si trebuie neaparat cheltuiti, ca altfel se întorc la bugetul national.