Dacia a lansat ieri la Craiova, in Piata Prefecturii, o ampla campanie de teste cu modelul Logan, sub sloganul "Cu Logan, orasul tau este Europa", unde se poate castiga o Dacia Logan Ambiance 1.4 MPI. Pana duminica, inclusiv, craiovenii au la dispozitie, pentru a le testa gratuit, cincisprezece vehicule Logan cu cele trei variante de motorizare 1.4 MPI, 1.6 MPI si 1.5 DCi. "Am ales Craiova drept prima destinatie a caravanei pentru ca sudul tarii este o zona importanta pentru noi, iar Daewoo reprezinta o concurenta demna de luat in seama. In plus, concesionarul Redac a facut investitii considerabile", a declarat Jacques Abot, directorul comercial pentru Romania al marcii Dacia, cel care din 2001 si pana astazi a parcurs in Romania 300.000 de km, toti in masini Dacia. Cu ocazia caravanei, publicul va avea ocazia sa descopere ansamblul serviciilor dedicate clientilor (standul de Piese de schimb, Accesorii si Service, si cel ce prezinta oferta de servicii financiare). Dupa Craiova, caravana se va deplasa in alte noua orase din tara: Timisoara, Ramnicu Valcea, Bucuresti, Cluj, Oradea, Baia Mare, Bacau, Iasi si Constanta.
In 2006 va fi lansat Logan Break
Ca si perspective pentru 2006, Grupul Renault va lansa in octombrie versiunea Logan Break 5/7 locuri. In plus, grupul doreste introducerea motorului 1.5 dCi pe toate pietele de desfacere, introducerea motorizarii 1.6 16V de 107 CP, dar si cresterea exporturilor de colectii CKD Logan si extinderea pietei in peste 50 de tari. Potrivit afirmatiilor lui Jacques Abot, in 2006, Grupul Renault va investi la Pitesti 28 de miliarde de lei intr-o noua uzina de cutii de viteza. Mai mult decat atat, isi propune sa vanda cu 42% mai multe masini in strainatate decat in 2005.