Piata auto galateana devine din ce in ce mai aglomerata. Dincolo de modelele autohtone cu aroma pariziana sau de clasicele "americane", pe strazile orasului devin din ce in ce mai obisnuite prezente din Extremul Orient. Lucru firesc, daca ne gandim ca mai toata lumea asociaza autovehiculul asiatic cu fiabilitatea, robustetea si stilul economic. De aceea, noul KIA cee‘d reprezinta doar o "continuare a traditiei".

Conceput si fabricat in Europa, special pentru piata Uniunii Europene, micul cee‘d apare ca un hibrid intre masina minuscula de oras, gen Smart sau Matiz, si masina familiei moderne, unde batalia se duce intre Logan si numeroase alte modele americane sau germane.

Din acest punct de vedere, KIA a plecat la drum cu un handicap. Sa impui un model "banal", din clasa devenita neincapatoare a masinilor urbane, pe piata galateana, presupune un risc. Dar cum cine risca bazandu-se pe experienta castiga, cee‘d a reusit o performanta neatinsa de alte modele, europene sau americane: 5 stele la testarea Euro NCAP si nicio rechemare la garaj pentru reparatii la cele 200 de exemplare scoase pe piata de dealerul zonal Autoprim.

Numai in noiembrie Autoprim a vandut peste 50 de exemplare KIA cee‘d, astfel ca modelul coreean a devenit cea mai ceruta masina coreeana de pe piata romaneasca. Cu 7 ani de garantie, fara limita de kilometri, o echipare standard care acopera cerintele celor mai fanatici amatori de hi-tech (are pana si slot USB!), dotari de securitate de clasa superioara, cee‘d este cu adevarat "masina europeana de familie", dupa cum sublinia si Remus Irimia, reprezentantul dealerului zonal Autoprim.