Retailerul francez Carrefour, prezent si in Romania, a incheiat primul semestru cu pierderi de 11,4 milioane euro, fata de un profit net de 904 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut.
"Intr-un mediu problematic, grupul a reusit sa-si majoreze cota de piata, in principal in Franta, ceea ce subliniaza accelerarea eficienta a programului de convergenta a brandurilor. Am inregistrat progrese incurajatoare in prima jumatate, cu imbunatatirea imaginii referitoare la preturi in Franta, lansarea cu succes a programului Carrefour Discount, semne de schimbare in bine in Italia si Belgia si reduceri de cheltuieli", a declarat Lars Olofsson, directorul general al Carrefour, in raportul financiar al grupului.
Carrefour a insumat, in primele sase luni, venituri totale de aproape 42 miliarde euro, cu 1,3% mai reduse decat cele din perioada ianuarie-iunie 2008. Vanzarile grupului au scazut, in perioada supusa analizei, cu 1,6%, fata de intervalul similar al anului trecut, la 41,2 miliarde euro.