BMW 335i face lift echipat cu pachetul Performance este genul de masina care te surprinde la fiecare apasare a pedalei de acceleratie.
BMW 335i si-a castigat, inca de la lansare, un statut privilegiat in topul celor mai performante "jucarii" la categoria 300 CP. Anul 2010 aduce primele modificari - un face lift minor din punct de vedere estetic, dar consistent tehnic, precum si posibilitatea echiparii cu pachetul BMW Performance.

Ce-i nou?

Modificarile de ordin estetic se lasa greu descoperite chiar si de catre un ochi antrenat - mici artificii de design menite sa sublinieze si mai mult placerea de a conduce. In rest, a ramas aceeasi Seria 3 coupe care intoarce capete la semafor si acelasi concurent nr. 1 pentru Audi A5. Adevaratul facelift vine la partea tehnica - in cazul nostru 335i - unde propulsorul de 3.000 cmc a pierdut o turbina, dar a castigat la capitolul fiabilitate (versiunea 335i bi-turbo fiind rechemata in service pentru calibrari si rescrierea softului, operatiuni efectuate gratuit de catre producator).
Insa, chiar si intr-o singura turbina, 335i trage din toti rarunchii. Nu am simtit nicio diferenta notabila in ceea ce priveste reprizele si livrarea puterii sau a cuplului in comparatie cu generatia precedent pe care am condus-o mai bine de 1.000 de km.

Performance, noul M?







335iTwinPowerTurbo inseamna acum tot sase cilindri in linie, supraalimentat cu turbo, conducte separate pentru cele doua perechi a cate trei cilindri, distributie variabila a supapelor Valvetronic si sistem de injectie High Precision Injection. Toate aceste informatii reci prind viata odata cu apasarea butonului Start si stralucesc cand vin la pachet cu optionalele Performance. Fara doar si poate, BMW Performance este "noul M" si inseamna o gama de accesorii de tuning exclusivist, care pot fi comandate separat sau, pentru cei cu dare de mana, "Performance din bara in bara". La acest pachet, pretul poate ajunge si la 20.000 de euro, dar sansele ca sa vezi o masina identica pe strada se apropie de zero. Modelul testat este echipat cu un pachet Performance in valoare de peste 15.000 de euro, ale carui optionale iti cresc adrenalina atat in parcare (carcasele oglinzilor din carbon, eleron, stickere), cat si atunci cand rulezi: jante de 19 inch si anvelope cu talon de 30. La volanul lui 335i Performance lucrurile se misca mult mai repede, mai putin pasagerii care sunt tintuiti in cele mai reusite scaune sport, tip scoica, in care am stat vreodata. Trebuie doar sa accelerezi, sa te tii de volanul gros imbracat in Alcantara si sa schimbi treptele cutiei DSG atunci cand geniala evacuare o cere. Restul e Performance!