Banca Comerciala Romana si-a lansat luni, 3 august, noul logo al institutiei, rezultat din imbinarea renumelui celei mai importante banci romanesti cu prestigiosul brand Erste, cel mai mare furnizor de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. "Este mult mai mult decat o schimbare de litere si culori. Avem un nou logo, mai puternic, pentru un nou BCR, mai puternic si mai bun. Am dorit ca mai intai sa imbunatatim intregul sistem de functionare in ansamblul sau, astfel incat clientii sa simta imbunatatirile la nivelul produselor si serviciilor precum si atentia sporita cu care sunt tratati", a declarat Nicolae Danila, presedintele executiv al BCR. Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului "S" rosu, la sfarsitul siglei BCR, litera fiind un simbol traditional al bancilor de economii, precum si un element comun al subsidiarelor Grupului Erste. Insotind lansarea noului logo, BCR a demarat si o noua campanie de imagine, cautand formula potrivita pentru a transmite mesajul schimbarii catre public si clientii sai. Astfel, mesajul "Gandim la fel", subliniaza dorinta bancii de a veni in intampinarea nevoilor clientilor si de a gasi acele scopuri comune.