Utilizatorii de telefonie mobila din Romania vor beneficia, incepand de marti, de un nou serviciu care le va permite sa schimbe reteaua, dar sa-si pastreze numarul de telefon. Aceasta masura va creste concurenta intre companiile aflate pe piata, insa reprezentantii lor nu cred ca multi utilizatori vor "migra" dintr-o parte in alta. Posibilitatea de a schimba oferta de telefonie va crea confuzii in randul clientilor, care nu vor sti daca numarul pe care il apeleaza apartine sau nu companiei de telefonie mobila pe care acesta il indica.
Astfel, costurile facturilor vor creste, mai ales pentru clientii care si-au ales o oferta cu un pret mai mic sau chiar gratuit pentru apelurile in aceeati retea. Pentru a evita acest lucru, reprezentantii firmelor au cerut un ton diferit pentru fiecare companie in parte, care sa atentioneze apelantul ca numarul de telefon apartine unei alte retele.
Cei care doresc sa utilizeze aceasta noua optiune trebuie sa anunte in scris compania de la care primesc servicii cu cel putin 10 zile inainte de a beneficia de oferta altei retele. Noua companie va suporta costurile clientului, insa va avea dreptul de a ridica pretul altor servicii, pentru amortizarea cheltuielilor. Transferul va putea fi facut printr-un apel la "Relatii cu clientii", serviciu care va functiona non-stop pentru fiecare companie.