MAGAZIN : Avion rapit de extraterestri? (Autor : DAN D. FARCAS)
(Continuare)
Zboruri "inghitite"
Ipoteza rapirii OZN s-a amplificat dupa ce s-a anuntat ca seful fortelor aeriene din Malaezia, generalul Rodzali Daud, a declarat ca un radar militar a detectat un OZN intr-o zona in nordul stramtorii Malacca, sambata, la ora locala 02:15, aproximativ o ora dupa ce avionul a disparut de pe ecranele de control ale traficului aerian.
Intre aceste bizarerii, o oarecare Kathryn E. May transmitea pe 19 martie 2014, din High Falls, NY ca stie (nu spunea de unde) ca avionul a suferit "o defectiune hidraulica", dupa care a ajuns intr-o stare incontrolabila si se prabusea fara sanse de scapare. A intervenit atunci o nava spatiala enorma care a pescuit avionul din aer, l-a luat la bord cu tot cu pasageri, ducandu-i spre o destinatie necunoscuta. Ea spunea ca "Imagini radar confirma aparitia de ambarcatiuni extraterestre si disparitia brusca a zborului 370." Dar autoarea comunicatului stia si lucruri mult mai stranii, anume ca nava spatiala venea din Sirius si facea parte din flota "Federatiei", subordonata "Comandoului Ashtar". Pasagerii salvati, s-ar fi oferit "sa actioneze ca 'ostatici', pentru a contribui la realizarea imediata a pacii mondiale".
Existenta unui asemenea "comando" fusese propagata de un faimos "contactat psihic" american, George Van Tassel (1910-1978), care sustinea ca, in 1951, l-a intalnit pe seful acestei armate ceresti, o entitate de 2,10 metri, cu ochi albastri si plete blonde cazandu-i pe umeri. Entitatea se numeste Ashtar Sheran si este "invatator spiritual si comandant al celui de al optulea sector galactic", avand in subordine o armata de 10 sau 20 de milioane (!) de fiinte si o uriasa flota de nave extraterestre "a Pacii Universale", provenind din "Federatia Libera a Planetelor", nave care stationeaza nevazute (dupa unii intr-o dimensiune paralela) in preajma Pamantului. Rolul lor ar fi ca, in cazul unui cataclism mondial extrem sa evacueze rapid partea considerata mai valoroasa a omenirii.
Pe 27 martie s-a pronuntat in aceasta problematica si Nick Pope, cel care a condus intre 1991 si 1994 secretariatul 2(a) al statului major al aerului (Air Staff) din Ministerul Apararii al Marii Britanii, secretariat la care se examinau rapoartele privind OZN-urile. Citam mai jos principalele idei din opiniile sale.
Credinciosii OZN nu au o presa prea buna in ultima vreme. De vina este disparitia Malaysian Airlines Flight MH370. Misterul a atras aproape fiecare teoretician al conspiratiei de pe fata planetei; este suficient sa cauti cu Google termenii "MH370" si "extraterestri" ca sa ajungi la o lista lunga de teorii bizare. Dar, in timp ce unii oameni ar putea crede cu adevarat ca "Federatia Galactica" a rapit aeronava, este putin probabil ca astfel de speculatii sa sporeasca increderea oamenilor in ufologie. Ceea ce este pacat, intrucat ea studiaza o problema serioasa, care este in pericol sa fie astfel ignorata.
Pope spune ca in perioada in care el insusi investiga rapoartele OZN in beneficiul Ministerului Apararii, putine incidente erau mai enervante decat cazurile care implicau ciocnirile evitate la limita intre OZN-uri si avioanele comerciale. Atat Ministerul Apararii, cat si Autoritatea Aviatiei Civile au avut fisiere privind astfel de incidente, dar nimeni nu a abordat problema intr-un mod cu adevarat adecvat. Ministerul Apararii si-a inchis proiectul OZN in decembrie 2009, ca parte a unor reduceri ale cheltuielilor de aparare, dar, evident, asta nu a facut ca oamenii sa vada mai putine OZN-uri. Intr-adevar, daca ne referim doar la intalnirile apropiate dintre OZN-uri si avioanele comerciale, a existat chiar o crestere ingrijoratoare a numarului de rapoarte. Intre incidentele recente poate fi amintit cel din 2 decembrie 2012, in care a fost implicat un Airbus care se pregatea sa aterizeze pe aeroportul din Glasgow, sau cel din 30 decembrie 2012, implicand trei avioane de pasageri, pe cerul din Sussex.
Toti pilotii au vazut OZN-urile, care au fost urmarite, pentru scurt timp, si pe radar. Intr-un alt incident, pe 19 iulie 2013, un Airbus aproape s-a ciocnit cu un OZN pe cerul din zona Reading. Obiectul metalic in forma de trabuc a trecut atat de aproape incat pilotul si-a ferit instinctiv capul, in asteptarea unui impact. O ancheta facuta de catre Consiliul Airprox din Marea Britanie (un grup oficial de experti in aviatie, care se intruneste lunar pentru a examina rapoartele privind cazurile in care a existat riscul unor coliziuni aeriene) a tras concluzia ca "nu a fost posibil sa se urmareasca obiectul sau sa se determine cauza probabila a observatiei".
(Va urma)