Edenred, principalul emitent de tichete de masa la nivel mondial si in Romania, a lansat ieri la restaurantul Messa din Bucuresti campania "Hai la 1 la masa!" pentru a-i ajuta pe angajatii romani sa aiba o alimentatie corecta si sanatoasa, incepand cu unul din cele mai importante obiceiuri alimentare: pauza de pranz la ore fixe si in afara spatiului de lucru.
"Obiceiurile alimentare sunt adanc inradacinate, iar pentru a le schimba este nevoie de o abordare pas cu pas. Campania Hai la 1 la masa! propune un indemn simplu, care indeamna persoanele sa faca alegeri mai bune pentru sanatatea lor. Speram ca publicul nostru sa faca primul pas in comunitatile de lucru, impreuna cu colegii, pentru a crea o imagine durabila si o reala a pauzei de masa in Romania", a declarat Andra Samson, Public & Corporate Affairs Director, Edenred Romania.
Programul pilot al campaniei se va desfasura incepand cu luna mai si va cuprinde actiuni de informare directa ce vizeaza angajati si vizitatori din cladiri de birouri, din zone de business, precum si interactiune in mediul online prin website-ul companiei, www.haila1lamasa.ro si pagina de Facebook dedicata, und epublicul se poate informa si poate participa la concursuri speciale.
Reprezentantii Edenred vor interactiona direct cu anagajatii si vizitatorii din 3 zone de centre de birouri din Bucuresti, in care lucreaza peste 9.000 de oameni, pentru a-i incuraja sa-si ia masa de pranz.